Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:Ja, maar dees, die kunnen ze niet kijken.
Het zijn idd niet erg makke paardjes lijkt mij omdat het zo'n mega kudde is!
Dus als je daar zo eve heen gaat dan raken ze in paniek en ja dan gaan ze zwemmen en dat is toch wel erg koud, nu staan ze wel veiliger. ( of het nu nog zo is weet ik niet, )
dees_daan schreef:volgens mij denken jullie dat ik het echt voor hem opneem, nee ik zeg alleen dat je niet mag oordelen als je hem niet kent..
het verhaal kan bijna niet erger, maar je hebt niet met de eigenaar gepraat enz, hij heeft dit ook echt niet gewild, en je weet niet zeker dat het om geld gaat, tenzij hij dat gezegd heeft, of je hem heel goed kent, en dat vind ik wel erg! oordelen als je viavia een vaag verhaal hoord..
Nickeltje schreef:Stijgt het water nog?
Misschien doorr vloed ofzo? Of omdat het er nog flink stormt? Hier in elk geval best wel namelijk...
Neon schreef:dees_daan schreef:
nee, ze wisten niet goed hoe ze het aan moesten pakken, iemand vertelde op het nieuws: de dieren staan nu iig nog dicht bij elkaar en geven elkaar warmte, als je er dan heengaat en ze raken in paniek en ze gaan zwemmen, dan ben je nog veel verder van huis, ze wouden eerst een goed plan hebben om ze te helpen en het niet erger te maken..
oh wat word ik hier moe van.. kijk eerst goed het nieuws, of vraag anderen maar oordeel niet zo snel
Sorry hoor!!! ik hou mn bek wel.... jeetje zeg....
En jij hebt het over niet oordelen over mensen die je niet kent???? Ik heb echt wel naar het nieuws gekeken! En ik blijf erbij dat het mij logisch lijkt dat de rekening van alle kosten regelrecht naar de eigenaar van de paarden gaat...
hoera schreef:Nickeltje schreef:Stijgt het water nog?
Misschien doorr vloed ofzo? Of omdat het er nog flink stormt? Hier in elk geval best wel namelijk...
Hier aan de kust hadden we 4 meter verhoging afgelopen nacht .... deze nacht schijnt er geen abnormale verhoging te komen heb ik begrepen dus het water zal daar wel iets gaan zakken ....
CarpeDiem schreef:zag op nu.nl de fotos van trailers en tractoren die klaar staan om de natte en koude paarden te vervoeren. ik hoop dat er genoeg klinieken en dierenartsen voor handen zijn om de dieren te behandelen als je straks op het droge komen!
WBT de eigenaar; ik ken m niet, Uit de verhalen hier blijkt dat t geen sympathieke man is. maar hij is het laatste waar ik op dit moment aan denk. Eerst maar bidden dat (een groot deel van) de paarden het redden!
Sjoert schreef:Dames, rustig aan. Laten we het netjes houden.
Nickeltje schreef:Stijgt het water nog?
Jobbeltje schreef:Welke dierenarts ie er ter plaatse?
Is er iemand die dat toevallig weet?
CarpeDiem schreef:bijlezen werkt niet meer.
hebben we geen bokt reporter ter plaatse?