Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poppekontje schreef:Het woord broodfok heb ik niet genoemd en al helemaal niet beweerd
Ik heb enkel de vraag gesteld dat ik benieuwd was hoevaak de honden een nestje hadden.
Dus wel eerst goed lezen voordat je mij van laster gaat beschuldigen.
Zo zie je maar dat men alleen leest wat men wil lezen.
poppekontje schreef:En nog even een vraagje..
Hoevaak hebben de honden daar een nestje??
Ik heb de indruk dat het net als bij de paarden ook een hondenverzamelaarster is. lekker makkelijk geld verdienen..
KiWiKo schreef:Russel heeft een punt! en zeker het overdenken waard
timokyana schreef:meng me niet meer in de discussie, de rechter mag inderdaad beslissen.
Cayenne schreef:Heeft er een paar bladzijden geleden al opgestaan
Sjoert schreef:Damn, en ik maar denken goed bij te lezen.
Arabesk schreef:timokyana schreef:meng me niet meer in de discussie, de rechter mag inderdaad beslissen.
Dan mag hij ook meteen beslissen wat er met mensen gedaan wordt die zonder toestemming andermans terrein betreden en foto's maken.
Dit valt nl. onder laster en smaad.
En het aangeven van iemand bij de DB uit onzuivere motieven is wel degelijk strafbaar.
timokyana schreef:Arabesk ik ben het terrein niet op geweest en heb geen foto's gemaakt, diegene van de foto's was toch een ex werknemer volgens jou.Het spijt me maar dat ben IK dus niet, pas even op wie je beschuldigd asjeblieft, en helemaal als je dit onterecht doet.
russel schreef:Ik vind het erg te lezen dat de grootste paardenliefhebbers op dit forum stelselmatig die fotoos die echt shocking zijn negeren, leuke fotoos blijven plaatsen en maar blijven roepen dat het laster is en dat de paarden zo ontzettend goed verzorgd worden.
Citaat:De LID is er geweest, de DB, DA's, Justitie bekijkt het. Zoiets gebeurd niet als er niets aan de hand is.
Citaat:Oude paarden zijn idd schraal, spierloos, maar denken jullie ook na over paardwaardig bestaan? Een paard dat niet meer kan eten, zodat hij zo vel over been is dat hij op die manier de winter niet in kan. Hoe denken jullie daar dan over? Zo willen jullie dat toch ook niet voor je eigen paard? Oud is toch geen excuus? Wat nou mooie oude dag op 10 hectare. Nogmaals soep eten met een vork gaat niet. Ook dat is mishandeling, verwaarlozing.
timokyana schreef:nee arabesk, je hebt mij gequote, een daarbij noem je laster en smaad.Ik zie die dingen niet graag in verband met mijn naam, raar dat je dat niet begrijpt.