Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maickell0ver schreef:hete kastanjes? is da lekker/?
amondi schreef:Ik maak me wel zorgen om TS maar dan om een heel andere reden.
Waarschijnlijk mag Pattypaard de hete kastanjes binnenkort uit het vuur halen...
Ik heb me, na een pb van een moddie, aardig op de vlakte gehouden, maar het duurt nu wel erg lang voordat ze weer online is.
ChingYi, pb met een moddie als je zelf niet durft teposten.
Kimberley77 schreef:Er was iemand die langs was gereden en idd de pony niet te zien, heb geen zin om die pagina op te zoeken, maar gegarandeerd dat het ergens staat,
LuckyRemi schreef:Ik zou dag en nacht bij mijn telefoon blijven, maar misschien is ze hem vergeten?
amondi schreef:Waar zijn bv de foto's van Marcus uit haar profiel? Vanochtend zag ik ze toch nog?
Je kunt vrij eenvoudig je online status verbergen!
amondi schreef:Waar zijn bv de foto's van Marcus uit haar profiel? Vanochtend zag ik ze toch nog?
Je kunt vrij eenvoudig je online status verbergen!
Denise_Perla schreef:Heeft iemand het nur. van die zaak en is er iemand met veel lef
Bestel een telfonisch patatjeEn begin er dan over dat je ergens wat las en dat het daar in de buurt was...
Denise_Perla schreef:Heeft iemand het nur. van die zaak en is er iemand met veel lef
Bestel een telfonisch patatjeEn begin er dan over dat je ergens wat las en dat het daar in de buurt was...