Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Furst schreef:Ondanks alle ellende, vind ik dat het paard nog wel normaal oogt. Of ben ik de enige die dat wat ziet (hoopt te zien)?
journee schreef:Furst schreef:Ondanks alle ellende, vind ik dat het paard nog wel normaal oogt. Of ben ik de enige die dat wat ziet (hoopt te zien)?
Ik vind hem er ook nog goed bij staan, zeker omdat hij ook nog steeds oortjes naar voren heeft. (ook op eerdere foto's/ filmpjes) Met wat hij heeft meegemaakt lijkt hij het goed te doen.
Utixo schreef:Ik vind zijn poot echt flink opgelopen. En daar begint de ellende al, want om dat vocht weg te krijgen moet hij bewegen. Maar als je bedoelt dat hij niet opgetrokken staat, dat viel me ook op.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit eruit ziet onder het verband. Weet iemand of het gewricht nou ook open lag?
journee schreef:Utixo schreef:Ik vind zijn poot echt flink opgelopen. En daar begint de ellende al, want om dat vocht weg te krijgen moet hij bewegen. Maar als je bedoelt dat hij niet opgetrokken staat, dat viel me ook op.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit eruit ziet onder het verband. Weet iemand of het gewricht nou ook open lag?
Er was wel een wondje op de kogel. Maar hoe zie je opgelopen been? De zwachtel zelf is natuurlijk extra dik voor stabiliteit tijdens vervoer...
BigOne schreef:journee schreef:
Er was wel een wondje op de kogel. Maar hoe zie je opgelopen been? De zwachtel zelf is natuurlijk extra dik voor stabiliteit tijdens vervoer...
Er was wel wat meer dan een wondje op de kogel.
[ [url=m/hMiiOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/njXQ75.jpg]Afbeelding[/url] ]
7ofhearts schreef:Blij met de foto’s van Furion.
Jammer dat er inmiddels over knol en poot gepraat wordt.
Zal wel onder het mom van “ mij laat het koud “ zijn…… maar toch jammer.