Toch geen 1 april-grap, KNHS lanceert online proeven-app

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IwanLuver

Re: Toch geen 1 april-grap, KNHS lanceert online proeven-app

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:45

Heeft iemand al uitslag van de proeven van de 14de?
En waar kan je eigenlijk terug zien of je deelname gelukt is? Ik heb de video ingestuurd, dat duurde wel erg lang.. Ik kreeg wel in het scherm dat uploaden gelukt was, maar ergens heb ik het gevoel dat het toch niet goed gegaan is... :(

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:48

IwanLuver schreef:
En waar kan je eigenlijk terug zien of je deelname gelukt is? Ik heb de video ingestuurd, dat duurde wel erg lang.. Ik kreeg wel in het scherm dat uploaden gelukt was, maar ergens heb ik het gevoel dat het toch niet goed gegaan is... :(

Ja, ik. 14e ingestuurd, uitslag had ik vlak voor 12:00.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:51

IwanLuver schreef:

Ik heb ook voor de 14e ingestuurd en nog geen uitslag (klasse B). Ze zeggen 3 werkdagen vanaf laatste moment insturen; dat is morgen. Dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben ;-).

Dat je nergens een melding krijgt dat de video in goede orde is ontvangen heb ik wel als feedback doorgegeven aan de KNHS. Het maakt mij ook wat onrustig dat ik nergens kan checken of alles goed gegaan is.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:55

Ook ik wacht nog op de uitslag, van de 14e.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:55

IwanLuver schreef:

Als het is mislukt krijg je wel een mailtje, dus denk dat je er van kan uitgaan dat het gewoon goed is gegaan en dat je nog even geduld moet hebben. :Y)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:02

Jep, zit ook te wachten (B)

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:07

Oké, nog ff geduld hebben dus :o
Niet mijn sterkste punt....

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:10

Ik heb ze net binnen. 196. Ben er weer blij mee!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:11

Ik zag toen na het uploaden een melding dat er problemen waren met de verbinding, maar toen ik die wegklikte stond er een melding dat het uploaden was gelukt en kon ik op OK klikken. Later toch een mailtje van de KNHS dat het niet was gelukt, of ik het opnieuw wilde proberen. Daarom zou ik het ook wel fijn vinden als ik het zelf zou kunnen controleren. Al ga ik er vanuit dat er over niet al te lange tijd, misschien in aangepaste vorm, wel weer wedstrijden mogelijk zijn. Dat past me toch beter dan die filmfrustraties en het is fijn als je vanaf de Z ook weer voor punten kunt rijden. :P

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:59

Qua berichten op de KNHS site lijkt het wel, als de situatie omtrent Corona onder controle blijft, we vanaf 1 juni weer op 'wedstrijd' mogen alleen dan zonder klassement.

Gaat het inschrijven eigenlijk al makkelijker en is er ruimte om goed in te schrijven? Ga zondag filmen voor een online competitie maar wil in juni graag ook wel officieel wat doen.

Anneruth: gefeliciteerd met je punten *\o/*

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:06

Bedankt!
Je kan je nu enkel op een bepaalde datum voor een event inschrijven en niet in het voren meerdere events opgeven. Ze geven ook ruim van te voren aan vanaf welk moment dat inschrijven kan. Nadeel is wel dat het vanaf het inschrijfmoment berendruk is op de site waardoor je wel enige moeite moet doen om er doorheen te komen. Dus als je je niet om 9.00 kan inschrijven, dan zou je iemand anders moeten vragen, anders loop je de kans dat het vol is.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:27

Ik heb nu mijn punten binnen, 180, tevreden. Nu nog even zoeken waar ik het protocol kan vinden.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 17:07

Bij ons op stal vinden de kippen het elke keer weer nodig om tijdens de proef de bak in te sluipen of te gaan kraaien.

Wij zeggen ook al, gelukkig kan de jury het geluid zacht zetten :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 09:35

josewoos schreef:
Bij ons op stal vinden de kippen het elke keer weer nodig om tijdens de proef de bak in te sluipen of te gaan kraaien.

Wij zeggen ook al, gelukkig kan de jury het geluid zacht zetten :+

Hahaha, heerlijk toch, ik hoor constant hele vogelconcerten en zo nu en dan rent er een hond door de bak, ik moet daarom lachen!

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 19:48

Voor alle ruiters die toch elders willen oefenen bied hippisch centrum in Exloo de kans om dat te doen.
As zaterdag ook mogelijk voor de subtop dressuur.
Geen winstpunten, klassement en prijzen. Ook zonder startkaart mogelijk te starten.
Elke woensdag en zondag springen.
Elke donderdag en zaterdag dressuur.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3 ... n__=%2B%3E

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:06

Is er iemand die ervaring heeft met de proef in het weiland rijden? Ze zijn de bodem van onze bak aan het vernieuwen maar wil toch graag proefje rijden.

Er staat op de site dat de hoeken afgezet moeten zijn. Bedoelen ze dan met van die hekjes of is bijvoorbeeld een pion voldoende

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:08

laetitia98 schreef:
Is er iemand die ervaring heeft met de proef in het weiland rijden? Ze zijn de bodem van onze bak aan het vernieuwen maar wil toch graag proefje rijden.

Er staat op de site dat de hoeken afgezet moeten zijn. Bedoelen ze dan met van die hekjes of is bijvoorbeeld een pion voldoende

Letters erin zetten op de juiste afmetingen en pion, hekje of balken, maakt niet uit. Als ze maar kunnen zien waar de hoek zit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:09

De hoeken moeten zichtbaar zijn, dus alleen pion in de hoek lijkt me niet voldoende? Twee balken per hoek kan wel.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:24

laetitia98 schreef:

Ik heb hem in de wei uit gezet, omdat mijn bak niet lang genoeg is. Heb voor elke hoek een plankje op een oud paaltje voor de afrastering vastgemaakt. En die plankjes wit geverfd. Hoeken zijn nu heel duidelijk te zien.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:25

MyWishMax schreef:
De hoeken moeten zichtbaar zijn, dus alleen pion in de hoek lijkt me niet voldoende? Twee balken per hoek kan wel.

Nouja, 3 pionnen per hoek dan :P

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:21

Ja ik heb 2x een proef ingestuurd, die ik thuis gereden hebt op het gras. Inderdaad een bak uitgezet met bordjes en de hoeken afgezet met balken. Was helemaal prima :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:13

Ik had laatst iemand die een hele lange tuinslang gebruikte om de hoeken af te tekenen. Ging ook helemaal prima.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:27

Liefsyv schreef:
Ja ik heb 2x een proef ingestuurd, die ik thuis gereden hebt op het gras. Inderdaad een bak uitgezet met bordjes en de hoeken afgezet met balken. Was helemaal prima :)

Hindernisbalken in de hoeken en bij a, c, b en e
En voor de verste hoeken een staander als extra markering.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:34

Kan iemand mij vertellen of de exacte datum van je dagstartpas uitmaakt? Ik heb me vorige week ingeschreven voor 12 t/m 18 juni met een dagstartpas van 17 juni. De aanmelding is helemaal gelukt dus ik neem aan dat het goed is.

Maar nu wilde een vriendin zich inschrijven voor 19 t/m 25 juni en omdat voor dit ‘event’ op 25 juni als datum is gekozen denken we dat we misschien voor die exacte event datum de dagstartpas moeten kopen. Ik vind het een gek idee om een startpas voor 25 juni te hebben en je proef op bijvoorbeeld 20 juni te filmen.. kan iemand ons hierbij helpen? We willen ons morgen namelijk inschrijven haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:38

Het evenement is op de 25e, dus dan moet de startkaart actief zijn. Dat je een andere dag filmt maakt dan niet uit, want je filmt voor Het evenement van de 25e. Ze hebben het zelf namelijk over een actieve startpas, als jij e inschrijft voor de 25e moet e pas dus op die dag actief zijn.