Mooi te zien dat Brit helemaal niet zo’n held is.. ik zei het 1 van de eerste afleveringen al tegen vriend dat het mijn vermoedens waren maar nu bevestigd moeders dat ook.
En inderdaad niet normaal zo hard jagen!
purny
Geplaatst: 02-12-19 21:59
Patrick Kluivert heeft zelf een voetballertje gefokt....
Kijk het hier via internet (canal digitaal) andere zenders doen het wel, maar deze liep 10minuten geleden vast en doet sindsdien niks anders dan bufferen. Meer mensen die dit probleem hebben?
Hij was weer geweldig! Ik zou dikke stress krijgen juist door steeds zo te laat te komen!! Ik wil altijd mn paard klaar hebben staan, spullen klaar bij de losrijbak (groombag, hoed, chaps, showblouse) en dan kan ik nog even rustig kijken tot precies het moment waarop ik wil beginnen met warm rijden. Ik zou het niet kunnen zoals Britt het doet! Maar vind het hilarisch om naar te kijken!
Die chaos in dat wagentje Was er helemaal van onder de indruk ... Jemig
Christiene
Geplaatst: 03-12-19 00:17
Die vrachtwagen... dat laarzen met hooi erin aan trekken was wel hilarisch vorige keer maar alles ligt er gewoon tussen de troep .. je kan nauwelijks erin lopen.. koffer met spul iets met snoeren in een bak half eruit.. wow
En dat te laat komen... Ik had dat van te voren alles bij elkaar gelegd.. zodat je alleen nog maar hoeft in te laden bijwijze van.. of i elk geval eerder dan 5 uur
Het is een chaotische manier maar ze heeft wel alles klaar net op tijd .
Been beschermers iswel logisch als die wel schrikt heb je bescherming om of zich aantikt. Het is nou eenmaal een duur paard.
Gisteren helaas niet alles kunnen zien, kreeg bezoek en wanneer wordt het herhaalt ?
Wel jammer dat volgende week de laatste aflevering al is, komt er een vervolg van?
Wauw man wat is Zirocco Blue een gaaf paard, altijd al fan van geweest, maaruh 886 paarden dat zijn echt heel veel paarden. Hij heeft wel een aantal mooie jonge paarden lopen in het weiland. Jeetje man wat reed die man hard in de auto, dacht eerst dat Britt zo hard reed.
Haar wagentje het blijft een rommeltje alles moeten zoeken waar het ligt, ik zal daar gek van worden. En het te laten komen op een show daar kan ik al helemaal niet tegen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-12-19 08:30
O ik ga zeker terugkijken lees ik al. Ik vind Zirocco ook een hele gave hengst. Begreep al dat ze bij VDL langs ging deze aflevering.
Te laat komen en ongeorganiseerd op wedstrijd gaan is absoluut niet ons ding. Wij zijn altijd ruim op tijd. Ik heb al last van wedstrijdspanning en onder tijdsdruk zou ik helemaal bezwijken