Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caoilfhinn schreef:Respect voor je ouders!Ik ben zelf endurance ruiter, en mijn achterwerk is heel wat kms gewend, maar de lokale zadels deden pijn. Geen idee hoe mijn ouders dit volhielden. Het zullen vast de geweldige omgeving en de fantastische ontmoetingen onderweg zijn geweest. Voor een ieder die de kans krijgt, doen!
Meile schreef:Ik heb me er ook over verbaast dat Devan weer een penalty te pakken heeft. Snap dat ze graag wil winnen, maar sympathie wint ze er niet mee. En ook ik heb inderdaad wat gelezen over maximaal 3 vet penalties toegestaan. Weet iemand wat er gebeurt als dat overschreden wordt? Word je dan gediskwalificeerd?
En Hinke is weer lekker op dreef vandaag! Ik hoop dat Rouke zich na haar vooruitplaatsing weer lekker in de derby komt te zitten en lekker kan genieten van het avontuur ipv dat het in haar hoofd blijft malen. Lijkt me mentaal best een tegenvaller. Maar misschien vul ik nu te veel in
Grit schreef:Maar moet ze dan nu geen 4 uurs straf krijgen als het de derde keer is? Of lees ik dat verkeerd?
In het bericht staat 2 uur.
Edit; lees nu de berichten hierboven. Dat zal het dan verklaren Rocamor.
AC en AN zijn begonnen aan hun voorsprong.
Novalues schreef:Ninette schreef:Wat ik me afvroeg staan er op elk hs 40 paarden klaar? Dan heb je meer als 1000 paarden die eraan mee doen? Dat is wel erg veel....
Op elk HS staan meer dan 40 paarden. Dus inderdaad, meer dan 1000 paarden. Alle paarden worden voorafgaand aan de wedstrijd geselecteerd, gekeurd, foto van genomen, aantekeningen van gemaakt zodat ze zeker weten dat ze te maken hebben met gezonde dieren. Het is best een organisatie, die Mongol Derby.