Marie_Anne schreef:safina schreef:Begrijp me niet verkeerd: ik vind het begrijpelijk dat mensen zich zorgen maken over de situatie. Doe ik namelijk ook. Maar ik zie dat er een soort massahysterie lijkt te ontstaan en dat heel veel ongefundeerde aannames de wereld in geslingerd worden die men gewoon voor waar aanneemt zonder even kritisch na te denken over of het wel klopt. En dat mensen vooral heel erg geneigd zijn om op zoek te gaan naar info die hun beeld bevestigt en hun ogen sluiten voor info die het nuanceert. En dat lijkt me helemaal nergens goed voor. Daar komen m'n kritische opmerkingen vandaan. Niet omdat ik vind dat als dieren lijden, daar niets aan gedaan hoeft te worden ofzo.
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik lees iets over ophalen met een trailer en ze thuis willen zetten. Dat lijken me allemaal heel onverstandige plannen.
JewEmm, ik hoop dat je toch nog blijf posten hier, maar snap het als je dat niet wil.
Ook eens hoor! Maar ik denk dat het zo ver niet gaat komen dat mensen dit echt kunnen gaan doen.
Hoop vooral dat deze massahysterie vooral de mensen bereikt die hier daadwerkelijk invloed op hebben. Dat het in ieder geval hun ogen opent.