F_inley schreef:Pfff mijn verbinding knalt er constant uit via nos. Dan weer geen geluid dan stop die er weer helemaal meeHier ook!Wel een mooi paard nu moet ik zeggen
Niniane schreef:Vind een cap wel echt mooier dan een hoed. Het staat atletischer.Geef mij maar en hoedje hoor, veel klassieker.Wel erg mooi paard dit.
manubres schreef:Is Anky er toch een beetje bij!..haha...Ach Bonnie. Ken die kür uit mijn hoofd inmiddels.
Sunrise_ schreef:manubres schreef:Is Anky er toch een beetje bij!..haha...Ach Bonnie. Ken die kür uit mijn hoofd inmiddels.Haha same thoughts here
Die bonfire kur staat nog op een cassette die ik ook gekocht heb. Zouden ze inmiddels ook een dvd variant hebben?
Nou mijn laptop was van plan om even een update te gaan doen van 30 minuten. Dus kon maar even 1 ding te gelijk kijken/lezen De verbinding is hier echt prut. Site op laptop, site op mobiel en de app. Ook als je hem zelfs op 216 zet blijft ie haperen en laden.
Gewoon op NOS doet het perfect hier, misschien even terug lezen er zijn al meerdere tips gegeven over hoe je het beste kan kijken met de stream