Uiteindelijk is het allemaal speculeren en is elke aankoop van een paard een risico. Maakt dan niet uit of dat Totilas is of die boerenknol van op de hoek.
Ik vind het alleen wel jammer dat er zo slecht gesproken word over deze mensen. Dan kan je over elk topsport bedrijf wel zeuren, want overal is wel iets wat niet in iemands straatje past.
Paarden van 10miljoen zet je niet zo even op de wei, zeker niet als het een blessure gevoelig paard is of als er al wat uit de keuring kwam waardoor het niet slim was. Hoe het ook zal zijn in de paardensport zal je het nooit goed kunnen doen. Op geen enkele manier
Of dit nou topsporters zijn of onderling op bokt, altijd is er wel iemand die commentaar heeft op een ander. Deze mensen dachten nou eenmaal een sprookje te kopen en kwamen thuis met een nachtmerrie.
Weet je hoe vaak dit in de basis sport gebeurd? Een goede kopen en dan maar hopen dat zoon of dochter er wat mee bereikt? Zelfs ik heb talentvolle paarden gereden omdat gehoopt werd dat dat mijn tekortkomingen misschien zou verbloemen

En hierin ben ik niet de enige dus snap ook niet waarom er zo raar gesproken word over deze mensen. Kijk eerst maar eens om je heen, dan zal je zien dat dit echt heel vaak voorkomt.
Ik vind het jammer dat hij stuk is, maar om daar nou iemand de schuld van te geven? Nee dat vind ik laag..