Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinekeHorses schreef:N0a schreef:Voor iemand die door Anky wordt getraind had ik eigenlijk wel iets meer verwacht.
Want?
Citaat:de loting voor de Grand Prix heeft plaatsgevonden en Nederland heeft de zevende plek toebedeeld gekregen. Debutant Diederik van Silfhout bijt morgen met Arlando NH N.O.P. het spits af om 08.45uur.
Diederik is als zesde ruiter aan de beurt met Arlando NH N.O.P. (Paddox uit Herlande ster pref v.Mytens xx, fokker A.J. van ‘t Klooster uit Eemnes) om 08.45 uur. Ook Hans Peter Minderhoud komt morgen aan de start, met de KWPN goedgekeurde hengst Glock’s Johnson TN (Jazz uit Roxane keur pref sport-dres v.Flemmingh, fokker Piet van de Vleuten uit Sint Oedenrode) om 14.16 uur.
dinsdag starten Edward Gal met de KWPN goedgekeurde hengst Glock’s Voice (De Niro uit Rohbria v.Rohdiamant, fokkers W. en I.I.G.M. van Gisbergen-Sponselee uit Hooge Mierde) en Adelinde Cornelissen met Jerich Parzival N.O.P. (Jazz uit Fidora ster pref prest v.Ulft, fokker J.M. Beijer-de Kleijn uit Puiflijk) om 08.54 respectievelijk 14.39 uur.
Vandaag was de training in het hoofdstadion en bondscoach Wim Ernes toonde zich tevreden na afloop: “We hebben de nodige tegenslagen gehad maar iedereen heeft de knop omgezet en dat resulteert in hele positieve energie. Het zijn vier topruiters met een super instelling en hele goede paarden. Ze zullen hun uiterste best doen en als we nu geen tegenslagen meer krijgen, is het niet ondenkbaar om met een medaille thuis te komen. Dat is in ieder geval ons streven! We hebben ons vanmorgen tijdens de veterinaire keuring perfect gepresenteerd denk ik. De ruiters keurig in pak, de paarden top verzorgd. Daarmee geven we ook aan dat we er klaar voor zijn, ondanks dat we niet in de meest ideale situatie zitten.”
TinekeHorses schreef:N0a schreef:Voor iemand die door Anky wordt getraind had ik eigenlijk wel iets meer verwacht.
Want?