Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Nini_roosje, ik heb eigenlijk nog wel wat vragen aan Chris. Kunnen die gesteld en dus beantwoord worden? Wij zijn dus verstoken van hart van NL en radio 1 dus wellicht dat vragen daar al gesteld zijn.
Anoniem schreef:pien_2010 schreef:Nini_roosje, ik heb eigenlijk nog wel wat vragen aan Chris. Kunnen die gesteld en dus beantwoord worden? Wij zijn dus verstoken van hart van NL en radio 1 dus wellicht dat vragen daar al gesteld zijn.
Natuurlijk kan dat, wanneer Chris reageert durf ik niet te zeggen. Ze heeft het tot nu toe erg druk gehad met media. Waardoor ze nog amper de tijd gehad heeft haar familie te zien. Dus het kan zijn dat je een paar dagen op antwoord moet wachten.
pien_2010 schreef:Helaas kan ik het niet kijken via deze link en de link via PB ontvangen. Onmiddelijk wordt gezien dat ik vanuit het buitenland kijk en dan word ik er af gegooid. Is ook altijd met uitzending gemist, helaas.
Bedankt voor plaatsen link en sturen pb. ERg lief!!
NathalietjeB schreef:Welkom terug chris.
Ik heb maar 1 vraag er kwam hier op bokt een billen/benen foto voorbij.
Hoe heb je t zo stuk gereden? En vooral hoe heb je kunnen rijden met zoveel blaren/pijn.