Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:NoName126 schreef:Omdat er in het journaal gezged werd "oo het terrein van manege visser" werden ook nog twee plantages aangetroffen
Jup, maar op het terein van is heel wat anders als dat er iemand van de vissers iets mee te maken heeft..
joyce2 schreef:Maar waarom neemt iedereen aan dat ze met die hennepkwekerijen te maken hebben? Dat zijn toch allemaal aannames, of heb ik wat gemist?
NoName126 schreef:Ja nogal onwaarschijnlijk dat er twee (!) plantages op je terrein staan en je hebt er jog nooit wat van gemerkt. Sure. Dat moet ool gekniot en vervoerd worden, en dan nog niet te spreken van de hoeveelheid stroom en groeimiddelen er nodig zijn. Waarom houdt iedereen de hand boven de fam. Visser hun hoofd? Omdat Tommie zo knap is ?;) Ook een goede ruiter kan kampvolk zijn.
Snooki schreef:Waarom heeft de politie Vingino in beslag genomen? Ik bedoel als er een hennepkwekerij wordt opgerold dan nemen ze toch alleen de planten mee en de kweekspullen. Of had Vingino hier ook wat mee te maken?
tenminste ik begreep dat hij door de politie in beslag is genomen of is hij toch door van beelen ontvreemd?