Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindaonline

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:55

Straks wordt er over gesproken op het NOS journaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:56

Babootje schreef:
Zit aan een roseetje. Ook lekker zo bij de dagelijkse soap

Oh ja dat is ook "goeie sh*t" (om een beetje in de trant het topic te blijven)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:57

bliver schreef:
ik denk dat juist de mensen die daar staan weten hoe de vork in de steel zit in tegenstelling tot wij hier allemaal

Nee joh, HIER op bokt wordt de waarheid gesproken :j :j :j

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:05

Komt hier vannacht nog een paard op stal... De fokker is nu onderweg om zijn paard daar weg te halen, stonden daar in training. Daar heeft 'ie nou niet zoveel vertrouwen meer in :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:06

InekeN schreef:
Komt hier vannacht nog een paard op stal... De fokker is nu onderweg om zijn paard daar weg te halen, stonden daar in training. Daar heeft 'ie nou niet zoveel vertrouwen meer in :o

Van Visser senior heeft hij dan geen last, maar snap wel dat hij zijn paard op haalt.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:07

Jammer dat zoveel mensen, vooral op facebook, nu zo negatief praten over tommie visser, enkel vanwege die hennepkwekerij. Zo'n misdaad is het nou ook weer niet :+.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:08

bliver schreef:
ik denk dat juist de mensen die daar staan weten hoe de vork in de steel zit in tegenstelling tot wij hier allemaal

Waarom denk je dat de pensionklanten hiervan af weten? Ik weet dat deze net zo verrast zijn al de rest, en zeker niet betrokken bij de 'eventuele' misdrijven zijn.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:09

_lies_ schreef:
Jammer dat zoveel mensen, vooral op facebook, nu zo negatief praten over tommie visser, enkel vanwege die hennepkwekerij. Zo'n misdaad is het nou ook weer niet :+.

Ja idd. Beetje vreemd en niet lekker maar toch.
Ik hoop dat hij snel Vingino weer op stal heeft staan.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:12

Op het nosjournaal werd net gezegd dat er oo het terrein ook nog twee hennepkwekerijen zijn opgerold. Lekkere boel daar. Is dus van beide kanten echt geen heldere koffie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:13

Vingino staat nu bij de politie toch? Of ik heb het verkeerd verstaan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:13

Maar waarom neemt iedereen aan dat ze met die hennepkwekerijen te maken hebben? Dat zijn toch allemaal aannames, of heb ik wat gemist?

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:15

Omdat er in het journaal gezged werd "oo het terrein van manege visser" werden ook nog twee plantages aangetroffen

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:16

NoName126 schreef:
Omdat er in het journaal gezged werd "oo het terrein van manege visser" werden ook nog twee plantages aangetroffen

Jup, maar op het terein van is heel wat anders als dat er iemand van de vissers iets mee te maken heeft..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:17

Wiet kweken, anders dan voor eigen consumptie op zeer kleine schaal, is juist illegaal en dus een misdaad. Om maar niet te beginnen over het brandgevaar. Ik zou mijn paard ook ophalen. Rottige situatie en flinke schade aan Tommy Visser's imago ookal weet hij er niets van af.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:20

Ik weet dat het juridisch gezien een misdaad is, maar persoonlijk vind ik het niet iets om de familie visser zo hard op af te rekenen, zoals ik op facebook echt schandalig zie langskomen.
Het hoort natuurlijk niet en het is ook zeker niet netjes als je er ook een bedrijf voert, maar ik heb reacties gelezen waarin werd gezegd dat het lekker was voor Visser dat zijn paard is afgenomen, omdat hij een hennepkwekerij heeft. :n

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:20

Ja nogal onwaarschijnlijk dat er twee (!) plantages op je terrein staan en je hebt er jog nooit wat van gemerkt. Sure. Dat moet ook geknipt en vervoerd worden, en dan nog niet te spreken van de hoeveelheid stroom en groeimiddelen er nodig zijn. Waarom houdt iedereen de hand boven de fam. Visser hun hoofd? Omdat Tommie zo knap is ?;) Ook een goede ruiter kan kampvolk zijn.
Laatst bijgewerkt door NoName126 op 04-04-14 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:21

Ik hoop voor de eigenaren die bij hun eigen paard willen (al dan niet ophalen) op stal bij Visser, dat de politie dit toelaat.

Ashley5760

Ladybird schreef:
NoName126 schreef:

Jup, maar op het terein van is heel wat anders als dat er iemand van de vissers iets mee te maken heeft..

Tenzij het terrein van nog iemand anders in eigendom is, zijn ze wel verantwoordelijk, tenzij aantoonbaar is dat ze er echt niet vanaf konden weten...

Fitzroy

joyce2 schreef:
Maar waarom neemt iedereen aan dat ze met die hennepkwekerijen te maken hebben? Dat zijn toch allemaal aannames, of heb ik wat gemist?

Tuurlijk joh, je hebt 2 kwekerijen op je terrein en weet van niets. Sorry hoor, maar dat is wel erg ongeloofwaardig. Zelfs als je huurders hebt controleer je hun activiteiten toch.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:22

NoName ik weet niet hoe groot het terrein is en of er bijv. schuren of gebouwen aanwezig zijn die verhuurd worden aan derden.
Op het terrein wil niet altijd zeggen dat zij dan ook de 'daders' zijn.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:23

NoName126 schreef:
Ja nogal onwaarschijnlijk dat er twee (!) plantages op je terrein staan en je hebt er jog nooit wat van gemerkt. Sure. Dat moet ool gekniot en vervoerd worden, en dan nog niet te spreken van de hoeveelheid stroom en groeimiddelen er nodig zijn. Waarom houdt iedereen de hand boven de fam. Visser hun hoofd? Omdat Tommie zo knap is ?;) Ook een goede ruiter kan kampvolk zijn.

Volgens mij houd niemand hier iemand de hand boven het hoofd. Maar wil men eerst echt bewijs zien, voordat men de beschuldiging uit. En jij doet het dus andersom. Ze zijn al schuldig voordat dat bewezen is.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:23

Het zijn wietplanten, woow, big deal. :roll:

Zou mij dus in ieder geval geen reet interesseren als er een plantage is/was op de stal waar mijn paard gestald of in training staat, zolang het niet direct bij de paarden is en bij brand dus geen risico is. Als je een plantage hebt ben je doorgaans wel voorbereid op een brand en ga je dus geen risico lopen met dure paarden en paarden van anderen.

Ik wacht af, wil een duidelijker verhaal lezen. Nu is iedereen maar met modder aan het gooien zonder dat echt duidelijk is hoe en wat :+

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:24

Waarom heeft de politie Vingino in beslag genomen? Ik bedoel als er een hennepkwekerij wordt opgerold dan nemen ze toch alleen de planten mee en de kweekspullen. Of had Vingino hier ook wat mee te maken? :D
tenminste ik begreep dat hij door de politie in beslag is genomen of is hij toch door van beelen ontvreemd?

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:25

Ben het wel met je eens _lies_.
Kijk, als Tommie nou iets héél ergs gedaan had, oké. {nog niet trouwens! Niemand hoeft elkaar belachelijk te maken, toch?}
Maar om zo'n plantage...
Op Facebook komen écht de raarste reactie's voorbij.
Zó respectloos.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:26

Snooki schreef:
Waarom heeft de politie Vingino in beslag genomen? Ik bedoel als er een hennepkwekerij wordt opgerold dan nemen ze toch alleen de planten mee en de kweekspullen. Of had Vingino hier ook wat mee te maken? :D
tenminste ik begreep dat hij door de politie in beslag is genomen of is hij toch door van beelen ontvreemd?

Het zijn natuurlijk twee verschillende zaken he Vingino en de hennepkwekerij.
Ik denk dat ze Vingino in beslag hebben genomen, omdat er onduidelijkheid bestaat over het eigendom van hem, hennepkwekerij staat daar los van :j