Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, en gedacht dat ze teveel geld voor zich zelf zou gebruiken. Ze is zelfs verhuisd, en heeft nu een locatie waar ze meer paarden op kan vangen. Ik vind sommige reactie's echt overdreven en gemeen als je ziet hoeveel ze voor die paarden gedaan hebben, en alle tijd erin steken. Ook wel makkelijk om te zeggen dat ze de paarden naar de slacht moeten brengen. 

Blackminx schreef:Klopt, het zijn dieren en geen computers. Alles kan heel snel gaan, een ongeluk zit in een klein hoekje. Achteraf heb je altijd wel alles precies op een rijtje en weet je wat je wel en beter niet had kunnen doen....met paarden, of je er nu op zit of er naast loopt, loop je altijd een risico hoe braaf ze ook zijn. Al ben je zo voorzichtig, zo deskundig, er kan altijd iets mis gaan.........

Cassidy schreef:Blackminx schreef:Hahaha ik zie dat je ook coach bent, Cassidy, dan kunnen we elkaar een hand geven!
Dat is een aanname, en als jij coach bent zou je als eerste hebben moeten geleerd om geen aannames te doen. Ik ben namelijk geen coach.

Blackminx schreef:Jeetje wat is dit voor een belerende manier van communiceren, dag Cassidy. Ik heb er weer iets heel belangrijks bij geleerd en wat dat is daar mag jij eens over nadenken.