die laatste zin, waak over onze zoon hij is het mooiste wat wij hebben, kam hard binnen bij mij wat mooi dat e los kan laten, betekend niet minder houden van maar dat geeft wel ruimte om door te gaan
die laatste zin, waak over onze zoon hij is het mooiste wat wij hebben, kam hard binnen bij mij wat mooi dat e los kan laten, betekend niet minder houden van maar dat geeft wel ruimte om door te gaan
Dat dus. De PS knalde er in. Zo oprecht.
linky
Geplaatst: 27-09-18 19:48
En zo hoort het...……………. kippevel, prachtige afsluiting; maar je herinneringen neem je altijd met je mee.
Bedankt allemaal. Ook op LinkedIn kwam het woord oprecht vaak terug. Ik heb i.i.g. getracht om mijn gevoel en een frappante observatie in woorden te gieten. Groeten, Andy.
Vergeet overigens niet de rol van mijn lieve vrouw Bianca in deze. Ze zal nooit oordelen. Bianca heeft zelfs indertijd toen we net gingen samenwonen een mooie plek gezocht voor een fraaie portretfoto van Marieke, bij haar andere familieleden met de mededeling: "Ik heb voor jou gekozen; wie belangrijk is voor jou, is ook belangrijk voor mij". Toen wist ik al dat dit de partner voor mijn leven zou worden. Een huwelijk volgde snel, evenals onze prachtige zoon.