Uren worden dagen, dagen worden weken, weken worden maanden, maanden worden jaren ... Maar geen dag, geen moment wordt ooit meer of weer wat het eens geweest is ...
nafnaf
Geplaatst: 26-11-12 20:33
Wanderers schreef:
Uren worden dagen, dagen worden weken, weken worden maanden, maanden worden jaren ... Maar geen dag, geen moment wordt ooit meer of weer wat het eens geweest is ...
prachtige tekst! ontroert me
Gucci_
Geplaatst: 26-11-12 20:43
Ik zie dit topic nu pas. Ik herinner me nu het topic dat ze toen opende, had het gelezen, alleen niet gedacht dat dat nog begin dit jaar was. Wat gaat de tijd toch snel...
Ze staat in mijn OS, ik heb zeker wel traantjes gelaten en ik hoop dat deze sterke meid een voorbeeld kan zijn voor iedereen!
AmyII
Geplaatst: 26-11-12 21:19
Het ijzelt, en de struiken zijn van glas, wij lopen samen door het witte gras. Er zijn van die momenten dat ik wilde dat alles nu maar bleef zoals het was.
Nog niet helemaal toepasselijk omdat het hier nog niet echt ge-ijzelt heeft... Maar ik las dit gedicht vandaag bij de les Nederlands en ik moest ineens zó hard aan onze SG denken.. Was het allemaal nog maar zoals het was. Kon ik nu nog maar weer even langs gaan om een soepje te brengen, kon ik nu nog maar pomme d'uchesse maken met spinazie en het samen met haar opsmikkelen. Kon ik nu nog maar zo heerlijk slapen als toen, toen bij baar op de grond in de woonkamer... Ze word gemist door velen van ons en ik wens iedereen sterkte