Cayenne schreef:Nog een leuk weetje. Alle hindernissen samen moeten wat spellen. Ik ben alleen vergeten wat nu ben ik wel nieuwschierig..
moelly schreef:Wat kan dat paard van die vent uit portugal lopen, zeg!'t is een vrouw.. Super rit! Gogogogogo Gregory!
Rinske schreef:Ladybird schreef:Donkere lucht daar.. zit je op de tribune Cayenn?Waarschijnlijk wel, daarom is de lucht zo donker .
Ladybird schreef:Cayenne schreef:Nog een leuk weetje. Alle hindernissen samen moeten wat spellen. Ik ben alleen vergeten wat nu ben ik wel nieuwschierig..ik ook
Ladybird schreef:Cayenne schreef:Nog een leuk weetje. Alle hindernissen samen moeten wat spellen. Ik ben alleen vergeten wat nu ben ik wel nieuwschierig..Ik ben ook nieuwsgierig wat haha
12 strafpunten voor Gregory wathelet.De volgende deelnemer is Taizo Sugitani met Avenzio.Avenzio is een 13-jarige KWPN ruin van Animo x Erdball xx.
testebeest schreef:welke plaatsen moeten de nederlanders starten? En zijn er al nederlanders geweest?Nee lees de OP
testebeest schreef:welke plaatsen moeten de nederlanders starten? En zijn er al nederlanders geweest?Er zijn er nog geen geweest. Een paar pagina's terug staat de startlijst!
testebeest schreef:welke plaatsen moeten de nederlanders starten? En zijn er al nederlanders geweest?De laatste twee en iets daarvoor
testebeest schreef:welke plaatsen moeten de nederlanders starten? En zijn er al nederlanders geweest?Nope, zijn nog niet geweest, zitten bij de laatste paar starters dus dat duurt nog wel even voor ze aan de beurt zijn.
Marga schreef:12 strafpunten voor Gregory wathelet.De volgende deelnemer is Taizo Sugitani met Avenzio.Avenzio is een 13-jarige KWPN ruin van Animo x Erdball xx.Niet leuk jij loopt voor op mijn stream...