Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tweetyj schreef:Dan nog is de vraag hoelang het duurt voordat Toot weer de oude is, zal ook niet 123 gaan denk ik
Tweetyj schreef:Dan nog is de vraag hoelang het duurt voordat Toot weer de oude is, zal ook niet 123 gaan denk ik
Fanniehh schreef:Haha, ik zie dat er al een script voor de film wordt geschreven. Ik ben zelf al met de casting begonnen. Denk aan Johnny Depp voor de rol van Edward en Jack Sparrow voor de rol van Totilas (als ie zelf niet beschikbaar is).
Citaat:The rumour about a potential sale of Totilas back to Holland has put the rumour mill into overdrive
Ayasha schreef:Als die bok terug komt bij Edward, kan hij niet in een nog luxere positie zitten... Ongelooflijk. Sommige doen hier bijna alsof dat beest getraumatiseerd is.
s6801881 schreef:Tweetyj schreef:Dan nog is de vraag hoelang het duurt voordat Toot weer de oude is, zal ook niet 123 gaan denk ik
Het beest is niet mishandeld hoorHij heeft gewoon geen klik mijn zijn ruiter. De combinatie zal even moeten wennen, maar dat is ook alles. om nu van trauma's te spreken vind ik wel heel ver gaan
Bomba schreef:s6801881 schreef:
Het beest is niet mishandeld hoorHij heeft gewoon geen klik mijn zijn ruiter. De combinatie zal even moeten wennen, maar dat is ook alles. om nu van trauma's te spreken vind ik wel heel ver gaan
Het is natuurlijk wel een punt. Als Totilas bij Edward terug komt worden er weer scores van 90% verwacht. Maar wat als Edward die scores niet meer waar kan maken? Dat zou pas gênant zijn. Gribaldi ging op een gegeven moment ook in de staak.
Bomba schreef:Dat wordt dan zeker geschreeuwd, ik zou dat risico niet eens durven nemen als ik Edward was.
Kendra schreef:Sportrechten liggen bij Linsenhof, vandaar waarschijnlijk de FEI-registratie.
Zoals het nu gaat is het ook niet goed voor Rath, die werd toch vaak omschreven als een sympatieke talentvolle ruiter...zal ook niet echt happy zijn op dit moment.
Fenna_s schreef:Totilas en Edward zijn een gouden combinatie, natuurlijk verwacht niemand dat hij meteen weer aan de top komt, zolang hij beter rijdt dan Rath lijkt me er al genoeg bewezen.
Bovendien vind ik dat Rath helemaal geen slechte ruiter is, het klikt alleen overduidelijk niet met toot.