Optreden Totilas tijdens hengstenshow zorgt voor commotie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:45

CaroLawson schreef:
een petitie vind ik dan weer wat overdreven..
We vinden het allemaal jammer dat Totilas niet meer bij Edward en nederland is, maar een petitie laat Dhr. Schockemohle Totilas echt niet op het trailertje naar Nederland zetten...

Klopt en misschien heb je gelijk. Heb in een impulsieve bui bedacht he ik ga een petitie starten.
Aan de andere kant. weet je nooit wat er gaat gebeuren en in hoeverre je misschien een aantal mensen toch in beweging krijgt.

de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Al zou het wel een stunt zijn :)

Espoir_

Re: Optreden Totilas tijdens hengstenshow zorgt voor commotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:47

Uuuh, 99 van de 100 reacties hier zijn daarom toch een stuk sneuer dan de petitie die geopend is door Odieta! Dat vind ik persoonlijk een hilarische actie. Al die reacties hier helaas niet!

aurora12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:48

mag er een andere ruiter op dit paard? |( please? _/-\o_ zelfs in Duitsland zullen ze toch wel snappen dat deze combi het niet gaat worden? :j

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:50

Espoir_ schreef:
Uuuh, 99 van de 100 reacties hier zijn daarom toch een stuk sneuer dan de petitie die geopend is door Odieta! Dat vind ik persoonlijk een hilarische actie. Al die reacties hier helaas niet!

Blij dat iemand hier de humor er van in ziet ;) ik vond m zelf ook wel leuk. Tegenwoordig maakt iedereen overal een petitie voor aan. verkeersdrempels. bloembollen. verenigingshonk. de bomen in de straat.

Dus ja waarom dan niet voor totilas?

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:52

Inderdaad! Ik denk niet dat er veel topics zo hard gaan met negatieve reacties over bloembollen en verkeersdrempels. Dus die petitie voor Totilas, is zeker het proberen waard ;)! Succes ermee!

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:58

Espoir_ schreef:
Inderdaad! Ik denk niet dat er veel topics zo hard gaan met negatieve reacties over bloembollen en verkeersdrempels. Dus die petitie voor Totilas, is zeker het proberen waard ;)! Succes ermee!

hahahahahhhahaha Dat kunnen zeer serieuze toppics zijn. LDL BLOEMBOLLEN. LDR BLOEMBOLLEn hahaha ;)

Thanks we gaan het zien of we NL een beetje in beweging krijgen !! niet geschoten is sowieso altijd mis

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:04

Ik heb dat filmpje even bekeken... maar wat een doodzonde zeg... tjonge jonge ;(

Totilas is helemaal pissed off, negeert alle hulpen die zijn ruiter geeft... en ziet er alles behalve ontspannen uit..
wat een kansloze vertoning zeg... Ik snap niet dat die schökemole niet een andere ruiter op dta paard zet die met zulke gevoelige/ ritselige paardjes overweg kan..
want een blinde kan nog zien dat dit alles behalve een combi is.. ( en als mensen nu nog gaan lopen blèren dat ze aan elkaar moeten wennen, dat is nonsense, hij kan dr gewoon niet mee overweg... ) :n

echt dood en dood zonde van zo'n goed paard.

by the way; ik vind die beenbescherming echt beroerd aangebracht, verbaast mij dat totilas zin benen nog kan buigen... :roll:

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:17

Doodzone van Totilas ;( Het is zo'n geweldig paard.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:19

Moet wel zeggen, dat het na die galop ietsjes beter werd, ook wat rechter.. maar om eerlijk te zijn, hij heeft geen lijn recht gerede, op die rechterhand zeker, daar loopt ie steeds met die achterhand naar binnen..
( ruiter op dat niveau moet toch een paard wel tussen 2 benen kunnen houden of zie ik dat verkeerd?)

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:25

_Nann_ schreef:
ruiter op dat niveau moet toch een paard wel tussen 2 benen kunnen houden
Heee, het is nog geen vrijdag, hoor! >;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:26

Laat hem dan met edward voor duitsland uitkomen ... denk ik zo.
Er moet aan totilas gedacht worden.
http://www.youtube.com/watch?v=gTjVepyN ... re=related
Die kür zag ik op pagina ,maar deze is natuurlijk ook wel heeel erg mooi.. prachtig.

Ik heb ook getekend.
Waarom? Omdat het me gaat dat Toot weer gelukkig kan zijn en MAR vind ik niet eens zo'n slechte /stomme (en meer negatief wat dan ook) ruiter ,maar er last zo'n druk op zijn schouders dat de combinatie gewoon niet gaat werken.

Voor beide is het niet leuk nu en dat moet een ruimdenkend mens toch snappen :j

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:28

Hopelijk gaat Schockemohle snel inzien dat dit ook niks is, en wordt ook niet.. En dat hij hem gewoon weer terug naar Edward doet, dan maar geen sportieve prestatie's. Maar met sportieve prestaties wel meer dekkingen, dat levert dus in die zin wel weer meer op voor Schockemohle.

Zou die petitie ook wel tekenen, ook al denk ik dat het niet heel zin heeft, of we moeten even en goede NL sponsor vinden die er ook 10 miljoen tegen aan smijt :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:35

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:47

Ik denk, dat als EG Totilas terug zou kunnen krijgen, dat hij het niet wil.
Hij heeft alles al gehaald wat er te behalen valt, hij gaat alleen nog maar berg afwaarts, omdat er steeds beter paarden komen.
MAR en Toot zijn geen goede combi nee, daar ben ik mee eens.
Goede ervaring voor MAR, maar hij zeker geen slechte ruiter, anders komt PS er niet op om hem te vragen voor Toot.
Ik denk dat het nog wel beter word, er ligt zo;n grote druk op MAR, iedereen verwacht dat het paard net zo loopt de showen als onder EG.

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:48

iedereen heeft het steeds over dat PS er een andere ruiter voor meot zoene, maar hij heeft geen sportrechten van totilas. Die heeft de stiefmoeder van MAR gekocht, dus zij is de eninge die er wat aan kan doen

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:48

rijtechnisch kan ik hier geen commentaar op leveren gezien mijn eigen niveau maar oh oh oh wat pijnlijk om te zien dit. Ik zie een frustreerd, boos paard die nukkig half doet wat hem gevraagd wordt. Wat een verschil met de totilas die ik onder Gal heb gezien bij jumping....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:49

rooswita schreef:
iedereen heeft het steeds over dat PS er een andere ruiter voor meot zoene, maar hij heeft geen sportrechten van totilas. Die heeft de stiefmoeder van MAR gekocht, dus zij is de eninge die er wat aan kan doen

En die zal er heus geen afstand van doen.

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:49

Ja klopt ,

@_amigo, hij heeft nog niet alles behaald ... OS MEDAILLES??

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:50

Behalve voor een bedrag waar je U tegen kan zeggen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:50

_Amigo schreef:
Ik denk, dat als EG Totilas terug zou kunnen krijgen, dat hij het niet wil.
Hij heeft alles al gehaald wat er te behalen valt, hij gaat alleen nog maar berg afwaarts, omdat er steeds beter paarden komen.
MAR en Toot zijn geen goede combi nee, daar ben ik mee eens.
Goede ervaring voor MAR, maar hij zeker geen slechte ruiter, anders komt PS er niet op om hem te vragen voor Toot.Ik denk dat het nog wel beter word, er ligt zo;n grote druk op MAR, iedereen verwacht dat het paard net zo loopt de showen als onder EG.

Maar dat is niet zo, PS heeft niks aan die jongen gevraagt, z'n stiefmama heeft voor 2 miljoen de sportrechten van Totilas gekocht zodat MAR kon rijden op hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:51

_Amigo schreef:
Behalve voor een bedrag waar je U tegen kan zeggen.

Ik denk zelf dat niet, gewoon 'het principe'. :)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:52

Als Eddy nou eem een goede sponsor zoekt die vindt dat Edward en Totilas ook weer terug moeten komen. Ik ben er bijna wel van overtuigd dat hij Totilas weer op de rails krijgt, hij heeft hem immers ook zo aan het lopen gekregen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:52

Odieta schreef:
Ja klopt ,

@_amigo, hij heeft nog niet alles behaald ... OS MEDAILLES??

Nee dat niet. Maar EG krijgt Totilas niet binnen 1 jaar terug als hij hem terug zou krijgen, en dan in 1 jaar een 'verreden' paard moet trainen, duurt dat wel langer dan 1 jaar en is iedereen teleurgesteld als Toot niet op het OS verschijnt of met geen 1ste plek terug komt ;)

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:53

Elin_ schreef:
Trouwens aantal pagina's terug veel gezeur over Edward ,maar ook met Voice presteerd hij niet mis hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=HfWF0p3d ... re=related

oh, die kapstokjes! ben 12 jaar oud, en heb er dus echt wel verstand van, hoor!

Ja, Edward kan wel rijden. :j

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:53

Er komen nog meer OS !!