Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:De vraag is alleen of je er ook mee op wedstrijden wilt verschijnen. Lekker thuis rondrijden lijkt me super maar die druk die Matthias voelt.... ik zou niet in zijn schoenen willen staan. Het is namelijk nooit goed. Gaat het goed, dan is dat logisch want Toot is gewoon super. Gaat het minder dan ligt het aan Matthias.
Lovely schreef:Mylittlejoy, het is zeker ook niet onsportief dat de harskampjes het niet over hun hart konden verkrijgen om spontaan MAR te feliciteren met zijn zilveren medaille?
Abacab, 100%.
mylittlejoy schreef:Maar Edward heeft zich hier in de media buiten gehouden.
Abacab schreef:Suzanne F. schreef:De vraag is alleen of je er ook mee op wedstrijden wilt verschijnen. Lekker thuis rondrijden lijkt me super maar die druk die Matthias voelt.... ik zou niet in zijn schoenen willen staan. Het is namelijk nooit goed. Gaat het goed, dan is dat logisch want Toot is gewoon super. Gaat het minder dan ligt het aan Matthias.
Dat is toch een beetje de valkuil van de MAR die erg jong en naif is en hongerig naar succes.
Kendra schreef:Vergeleken bij wat er op Bokt allemaal is neergepend heeft Edward Gal zich zeer verstandig gedragen. Want ieder woord dat wordt uitgesproken (ik zou haast zeggen: door wie dan ook) in deze kwestie wordt minstens 10 keer beoordeeld, geinterpreteerd, veroordeeld, bediscussieerd, .....
Ik zie de reacties al als Gal Rath wel had gefeliciteerd:
- Wat geweldig, zo sportief die Edward....
- Ik vond het wat overdreven
- Denk je dat hij het echt meende
- Edward doet nooit iets wat ie niet meent
- Toch, die blik in zijn ogen...
- Ach welnee, hij keek tegen de zon in
- Maar het regende
- Dan keek hij tegen de regen in
- Volgens mij waren het tranen
- ....................
horseyfries schreef:Dus Edward is nu ook al verantwoordelijk voor wat Arnd schrijft? Volgens mij is Arnd een grote jongen die zelf bepaald wat hij schrijft en is het dus niet Edward die verantwoordelijk daarvoor is.
Wat betreft die kinketting, als ik een paard was zou ik toch liever wat druk achter mijn oren hebben dan mijn tong en lagen geplet hoor.... Dus of dat nu zoveel onvriendelijker is om die kinketting heel los te laten waag ik toch te betwijfelen, paarden met een heel gevoelige mond reageren over het algemeen beter op een losse kinketting, en paarden met een harde mond zijn beter te hanteren met de kinketting een gaatje strakker, en dat is niet voor niets!
horseyfries schreef:Als je je eens verdiept in de bouw van de kaken dan zul je zien dat het ene paard bijzonder scherpe lagen heeft met een puntige kam (bijv. Arabieren hebben dit bijna altijd) en het andere paard heeft bijzonder platte lagen met een heel ronde kam (vaak de wat zwaardere rassen).
nikilover schreef:nogal een vreemde uitspraak dat Kamp harskamp onsportief is omdat ze rath niet feliciteerde..
feliciteerd Rath Gal ook? Of deed hij dat toen Gal Toot nog had?
Vind het een beetje krom, niet feliciteren heeft niks met wel/niet sportief zijn te maken.
En als je de proef niet hebt gezien, of het heel erg vond tegenvallen oid.. tjah.
Lovely schreef:nikilover schreef:nogal een vreemde uitspraak dat Kamp harskamp onsportief is omdat ze rath niet feliciteerde..
feliciteerd Rath Gal ook? Of deed hij dat toen Gal Toot nog had?
Vind het een beetje krom, niet feliciteren heeft niks met wel/niet sportief zijn te maken.
En als je de proef niet hebt gezien, of het heel erg vond tegenvallen oid.. tjah.
Nou, als je op het erepodium tijdens de prijsuitreiking met je rug naar hem toe blijft staan, dan lijkt me dat toch wel op te vatten als onsportief. Feliciteren heeft alles met sportiviteit te maken en ik denk dat je het beter een keer te veel dan een keer te weinig kan doen. Beetje raar dat jij dat verband niet ziet.