Zou eens moeten kijken wat het hier in gewone winkel kost... (erg he
Heb er nog nooit naar gekeken) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:Nee was een polo
Ach PK overtreffen ze allebei niet in hun prijzen
Jézus......Ik kom in de foute winkels
Hier is PK schandalig duur!
Ayasha schreef:Echt?Jézus......Ik kom in de foute winkels
Hier is PK schandalig duur!
Het is gewoon gruwelijk duur bij jullie!!
Toch wel enig communicatiestoornisje. Vond in het begin toch ook die "ophouding" erg heftig, die heb ik EG nooit zien maken
Vond de uitgestrekte draf ook tegen vallen en tootie in het begin nogal narrig (bedoel geen spanning) 
manic schreef:Er was al een Moorland Totilas collectie hoor, alleen werd hij toen verkocht en ligt nu alles in de uitverkoop.
Dit topic is op zich wel grappig. Dag 1 heeft Matthias een slechte dag en wordt hij compleet afgebrand, een dag later heeft hij duidelijk bijgeleerd en een betere dag en scoort een nette 82% en dan is het ook niet goed. 82%!! Zulke scores kunnen de meeste mensen hier, zo niet alle, alleen maar van dromen.
X_Linz_X schreef:ik heb de proef gezien en vond hem veel beter dan gister. de eertste en de laatste piaffes waren nog wel erg slordig. ook vind ik nog steeds de uitgestrekte draf wat braafjes , totilas kennende.. de eners waren natuurlijk wel weer veel beter! tweede piouetje valt ook nog wel wat aan te verbeteren.. maar wel een beter resultaat dan gisteren.
en die totilas-shirtjes,,, verschrikkelijk! kom nou?! :O
yevs schreef:Wat me nog 't meest stoort is dat mister Rath nooit tevreden lijkt na zijn proef.
Totilas krijgt een paar armoedige, kleine klopjes op z'n hals terwijl 't beest zich uit de naad werkt om z'n ruiter die bovenop zijn rug zit te harken een plezier te doen.
Nou wil ik niet zeggen dat 't beest doodgegooid moet worden met halsklopjes maar kom op..
bah.