Totilas derde in GP Wiesbaden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:04

Online vind ik ook prijzen van €160 := Zou eens moeten kijken wat het hier in gewone winkel kost... (erg he :') Heb er nog nooit naar gekeken)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:05

Ayasha schreef:
Online vind ik ook prijzen van €160 :=

Ja voor een broek neem ik aan? Want haar shirtjes zijn totaal niet duur, als ik vergelijk met alledaagskleding.

Ik heb nog nooit een rijbroek onder de 100 euro gezien die goed pastte, op die ene met 50% korting na.

Janine1990

Re: Totilas derde in GP Wiesbaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:06

Overigens is dat spul van Linsenhoff allemaal katoen met elastan/polyester, niet vochtregulerend dus... Bummer...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:07

Nee was een polo :)
Ach PK overtreffen ze allebei niet in hun prijzen _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:10

Ayasha schreef:
Nee was een polo :)
Ach PK overtreffen ze allebei niet in hun prijzen _O-

Dan is Belgie vast duurder in kleding dan Nederland? Zestig euro voor een polo, a la, maar 160, dat lijkt me niet bepaald Anky strategy...

PK vind ik ook niet heel duur, een polo daarvan kost hier 35 euro.. Maar dat is dan weer geen thermostof.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:11

Echt? :oo Jézus......Ik kom in de foute winkels ^) Hier is PK schandalig duur!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:13

Jullie gaan offtopic ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:14

Ayasha schreef:
Echt? :oo Jézus......Ik kom in de foute winkels ^) Hier is PK schandalig duur!

Tripje over de grens maken is de conclusie :D Het is gewoon gruwelijk duur bij jullie!!

Weet niet hoe het bij jullie zit met Eskadron, een pad bijvoorbeeld, kost hier 70 euro ofzo?? Terwijl Anky hier 50 is... Dus ik vind Anky een relatief betaalbaar merk. Plus dat het ook nog eens ontzettend maatschappelijk verantwoord is, las ik laatst op de site.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:36

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:42

Ik vond het toch wel dat er grove fouten in gemaakt werden! Midden in de pirouette in stap :o? Toch wel enig communicatiestoornisje. Vond in het begin toch ook die "ophouding" erg heftig, die heb ik EG nooit zien maken :n Vond de uitgestrekte draf ook tegen vallen en tootie in het begin nogal narrig (bedoel geen spanning)

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:31

Ik blijf het een lefgozer vinden, die Matthias. Ik denk niet eens dat ik op wedstrijd zou durven gaan ;)
Het is pas hun tweede wedstrijd, je kan er denk ik pas echt iets van zeggen als we wat verder zijn. Als ze echt een beetje op elkaar ingespeeld raken.
Het blijft echt een wonderpaard om naar te kijken.. :)

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:33

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:21

ik heb de proef gezien en vond hem veel beter dan gister. de eertste en de laatste piaffes waren nog wel erg slordig. ook vind ik nog steeds de uitgestrekte draf wat braafjes , totilas kennende.. de eners waren natuurlijk wel weer veel beter! tweede piouetje valt ook nog wel wat aan te verbeteren.. maar wel een beter resultaat dan gisteren.

en die totilas-shirtjes,,, verschrikkelijk! kom nou?! :O

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:02

Ja shirtjes het is geld trekkerrij
Terwijl ed he beroemt heeft gemaakt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:05

tiger27 schreef:

Niemand is verplicht zo'n shirt te kopen of te dragen... Als iemand zo'n shirt wil, heeft diegene blijkbaar het geld er wel voor over.
Klaaarrr... Is gewoon ondernemersgeest.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:20

tiger27 schreef:

Totilas Ed ook. :+ Sjezus verklaar em heilig ofzo ... :?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:44

Er was al een Moorland Totilas collectie hoor, alleen werd hij toen verkocht en ligt nu alles in de uitverkoop.

Dit topic is op zich wel grappig. Dag 1 heeft Matthias een slechte dag en wordt hij compleet afgebrand, een dag later heeft hij duidelijk bijgeleerd en een betere dag en scoort een nette 82% en dan is het ook niet goed. 82%!! Zulke scores kunnen de meeste mensen hier, zo niet alle, alleen maar van dromen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:48

manic schreef:
Er was al een Moorland Totilas collectie hoor, alleen werd hij toen verkocht en ligt nu alles in de uitverkoop.

Dit topic is op zich wel grappig. Dag 1 heeft Matthias een slechte dag en wordt hij compleet afgebrand, een dag later heeft hij duidelijk bijgeleerd en een betere dag en scoort een nette 82% en dan is het ook niet goed. 82%!! Zulke scores kunnen de meeste mensen hier, zo niet alle, alleen maar van dromen.

En wederom, heb je het filmpje gezien en de verdeling van de punten die de jury gegeven heeft

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:55

X_Linz_X schreef:
ik heb de proef gezien en vond hem veel beter dan gister. de eertste en de laatste piaffes waren nog wel erg slordig. ook vind ik nog steeds de uitgestrekte draf wat braafjes , totilas kennende.. de eners waren natuurlijk wel weer veel beter! tweede piouetje valt ook nog wel wat aan te verbeteren.. maar wel een beter resultaat dan gisteren.

en die totilas-shirtjes,,, verschrikkelijk! kom nou?! :O

geef ze eens ongelijk, ze verdienen er goed geld aan en daar gaat het om ;)

Fijn voor rath dat het beter ging. Maar Laura zal wel balen, want haar proef was echt beter!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:56

Ik vind het vooral frappant dat de winnende proef van Totilas geen voorpaginanieuws is. Van eenzijdige berichtgeving gesproken...
Of is dat omdat ik een Belg ben en ik het allemaal maar veel gedoe vind om niks?
Ik zou bijvoorbeeld ook graag op de voorpagina zien staan dat Juan Manuel Muñoz de kür gewonnen heeft met Fuego de Cardenas. Lijkt mij toch belangrijker nieuws dan een paard dat derde geworden is, alleen maar omdat hij Totilas heet.

Totilas-shirtjes erover vinden, maar wel Anky-spullen kopen...
Er wordt hier met twee maten en gewichten gemeten als het over Totilas gaat...
Laatst bijgewerkt door Idra op 13-06-11 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:56

Lijkt me nogal knullig om hier te reageren als ik het filmpje niet gezien had...

Jurysport he... what's new? het hele wedstrijdforum staat vol met mensen die vinden dat ze andere punten verdiend hebben, waarom zou dat bij internationale wedstrijden anders zijn?

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:58

Sorry hoor vind er schofterige stukken tussen zitten hij druk zijn rug eruit waarbij die achter gewoon weg slecht loopt
Maar ze groeien wel en er zitten goeien stukken tussen

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:53

ik vond het nog geen fijn beeld geven, vele stukken erg onrustig (als het het vergelijkt met gal dan :P) grove fout in de pirouette en daarnaast een boel taktfouten door de gehele proef heen.
t ziet er zeker nog niet simpel uit!!
maar de tijd zal leren of dit net zo'n goede combi wordt als gal en toot

yevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:12

Wat me nog 't meest stoort is dat mister Rath nooit tevreden lijkt na zijn proef.
Totilas krijgt een paar armoedige, kleine klopjes op z'n hals terwijl 't beest zich uit de naad werkt om z'n ruiter die bovenop zijn rug zit te harken een plezier te doen.
Nou wil ik niet zeggen dat 't beest doodgegooid moet worden met halsklopjes maar kom op..

bah.

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:18

yevs schreef:
Wat me nog 't meest stoort is dat mister Rath nooit tevreden lijkt na zijn proef.
Totilas krijgt een paar armoedige, kleine klopjes op z'n hals terwijl 't beest zich uit de naad werkt om z'n ruiter die bovenop zijn rug zit te harken een plezier te doen.
Nou wil ik niet zeggen dat 't beest doodgegooid moet worden met halsklopjes maar kom op..

bah.

grappig dat was mij ook gelijk opgevallen, vlgs mij stond er iemand langs de kant van "geef hem een klopje" want hij was al bijna de ring uit