Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schangah schreef:Compleet gestoord, beelden laten weer eens zien dat er veel mis is in paardenland.
quarterH schreef:ik zie niks verkeerd in de filmpjes.
heeft iemand van jullie de moeite genomen naar zijn clinic opw estern experience te gaan kijken? en luisteren wat zijn theorie is?
ik vind het werkelijk waar schandelijk dat een stel penny's met een camera en montage-cursus dit soort ophef kunnen veroorzaken. ze maken de topsport kapot. eerst dressuur en nu is western aan de beurd?
en dan al die reacties hier van mensen die werkelijk geen idee hebben waar het over gaat en waar ze het over hebben maar wel de grootste schande spreken over een filmpje van 3 minuten....
ik wordt misselijk van deze onterechte stemmingsmakerij. craig heeft mijn steun!
quarterH schreef:ik zie niks verkeerd in de filmpjes.
heeft iemand van jullie de moeite genomen naar zijn clinic opw estern experience te gaan kijken? en luisteren wat zijn theorie is?
ik vind het werkelijk waar schandelijk dat een stel penny's met een camera en montage-cursus dit soort ophef kunnen veroorzaken. ze maken de topsport kapot. eerst dressuur en nu is western aan de beurd?
en dan al die reacties hier van mensen die werkelijk geen idee hebben waar het over gaat en waar ze het over hebben maar wel de grootste schande spreken over een filmpje van 3 minuten....
ik wordt misselijk van deze onterechte stemmingsmakerij. craig heeft mijn steun!
liljebo schreef:Even ter verduidelijking... de db is hier onderdeel van overheid en de inspecteurs hebben behoorlijk wat opleiding nodig om in dit vak terecht te komen.
Isegrim schreef:liljebo schreef:Even ter verduidelijking... de db is hier onderdeel van overheid en de inspecteurs hebben behoorlijk wat opleiding nodig om in dit vak terecht te komen.
De AID is een overheidsdienst. De DB niet, dat is een vereniging.
http://www.dierenbescherming.nl/geschiedenis
Wranglerbutt schreef:[
De AID is een overheidsdienst. De DB niet, dat is een vereniging.
http://www.dierenbescherming.nl/geschiedenis
joany_pony schreef:Hebben jullie btw wel eens naar de andere filmpjes gekeken naar de andere filmpjes die ertussen staan van Epona??
Misschien eens proberen? Dan gaan we hier (de meeste denk ik dressuur?) daarna weer 23 pagina's verder zeuren over "de westernsport"![]()
Renske_W schreef:Veulen84 schreef:Getver daar valt je mond toch van open.
En dat daar gewoon niemand ingrijpt. Zo iemand moet geschorst en wel meteen.
Dat heeft mij idd ook wel het meest verbaasd, dat er niemand ingrijpt
sporter schreef:Dan zie ik Anky toch een stuk liever rijden![]()
Gaat er ook een stuk vriendelijker aan toe
rapido schreef:ga denk ik even lekker rijden nu, even lekker het bit door de mond raggen, even 20 spins draaien en een paar keer vol tegen de muur zetten! Daarna even de gaten in de flanken goed insmeren want mn sporen zijn eigenlijk iets te scherp heb ik al vaker gemerkt. Oja niet vergeten alle verbandjes van oudere blessures aan de knieën te verwijderen anders word het zo warm en staat ze morgen alweer met een dik poot! Nouja maakt ook eigenlijk niks uit want ik heb een 2 jarige die nu klaar gestoomd word om haar stokje over te nemen!
Dit is wat jullie momenteel willen horen dus waarom zouden de reining ruiters de moeite gaan nemen om het één en ander aan jullie uit te leggen!