Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jannie86 schreef:adelinde was toppie, ik heb mij wederom zitten ergeren aan de handen van laura, ben ik de enige??

;) gekke merries altijd!
gliss schreef:jannie86 schreef:adelinde was toppie, ik heb mij wederom zitten ergeren aan de handen van laura, ben ik de enige??
Waren niet alleen haar handen en armen. Leek wel haar hele lijf. Zeer nette proef van Adelinde en ook netjes gedaan van Edward en Totilet
Citaat:adelinde was toppie, ik heb mij wederom zitten ergeren aan de handen van laura, ben ik de enige??
Citaat:Waren niet alleen haar handen en armen. Leek wel haar hele lijf. Zeer nette proef van Adelinde en ook netjes gedaan van Edward en Totilet
dat viel mij ook op, komt wat hangerig over.Citaat:Ik stoorde mij ook vreselijk aan de mond van Parzival.
Deze heeft de halve proef gewoon open gestaan..
Niet alleen Laura hangt er goed aan, Adelinde net zo alleen Laura maakt constant nog ophoudingen.
Als ik naar de proeven van Laura en Adelinde kijk vraag ik me altijd af wat er gebeurd als er perongeluk een teugeltje breekt.
Volgens mij is de controle dan ver te zoeken.
Nee, ik vind het niet mooi
Citaat:grauwman
Ik stoorde me vooral aan het niveau wat meereed wat een drama. Vorig jaar was het al net niet en dit jaar weer hetzelfde. Ongeveer 6 à 7 combinaties vindt ik wereldbeker waardig en de rest is echt om te huilen. Het engelse GP jurylid wat zelf meereed.......
jannie86 schreef:die vond ik ook zeer irritant! raar paard, ze was zelf een ja knikster, niet fijn, die punten vond ik erg hoog! vond het een rommelige proef