Moeni11 schreef:Maar dat is bij Engels rijden niet anders hoor!
98% daarvan heeft ook het talent/geld/mogelijkheid enz niet om dit te doen!
Ik doel overigens wel op de Nederlandse markt he, in USA is het allemaal anders natuurlijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quarterH schreef:DIE WILLEN NIET RIJDEN ONDER HET HOEDJE VAN DEZE BONDSCOACH EN ONDER DEZE OMSTANDIGHEDEN.
TiaraBungy schreef:Jullie (de dressuurruiters) willen toch ook graag zien dat het Nederlandse team de dressuur wint? Als ik tegen jullie zeg dat m'n buurvrouw naar de WEG gaat en in het nederlandse team zit, vinden jullie dat toch ook niet leuk? Anky is dan wel geen 'buurvrouw-persoon', maar in de reining is ze toch redelijk nieuw.
Jullie willen ook graag zien dat Edward Gal, Hans Peter Minderhoud, Anky van Grunsven en al die andere 'toppers' meegingen.. Dat willen wij ook voor onze sport!
Adrienne schreef:Wha ha dat blijft lastig te geloven voor dressuur mensen blijkt. Ons wereldje is alles behalve klein. Ook zonder KNHS /FEI rijden Reiners NK's EK's en WK's maar dan onder de vlag van de AQHA, APHA en NRHA. ....
horseyfries schreef:Beetje rare opmerking als je weet dat de mensen die hoger scoren ZELF niet willen gaan om welke reden dan ook. Dan is er dus niemand anders die verder is dus is zij verdiend teamlid.
quarterH schreef:ohh wat zonde van kaystein!!! en erg domme domme fout van een ruiter als rudi maar goed....
ik ben fan van kaystein, geweldig paard. en da tvoor een 4 jarige
quarterH schreef:horseyfries: wanneer snap je nu eens dat je moet opdelen met oordelen over iets waat je niks van weet?
je kan buiten anky en rieky niet 1 persoon noemen die in nederland reining rijd met scores volgens mij dus waarom steeds je menign moeten geven terwijl je duidelijk de ins en outs niet weet?
quarterH schreef:ja ze hebben beide netjes gereden, vond de scores wat tegenvallen moet ik zeggen.
...
CounTree schreef:quarterH schreef:ja ze hebben beide netjes gereden, vond de scores wat tegenvallen moet ik zeggen.
...
Ja tegenvallen voor hun doen dan. whaha Blijft immers ver boven de 3x 70 dat wel. Wat zijn we in de loop van de jaren toch vreselijk verwend met scores door "onze" guys. Ze scoren een keertje iets minder en het valt al tegen
. Wat was het ook al weer 221? oftwel 73.5, 73.5, 74!
quarterH schreef:hebben we al vaker geplaatst.
een land is niet VERPLICHT een team uit te zenden. dus als je geen redelijk team kunt maken dan zend je geen team uit en laat je een aantal individuele ruiters gaan.
dan zorgen voor een nieuwe bondscoach die oog heeft voor meer dan 1 specifieke open ruiter en de banden met de toppers als ruben en michel kunnen lijmen en nu eraan gaan werken dat we over 4 jaar wel een goed team kunnen sturen.
dit heb ik al eerder geplaatst.....
Moniek schreef:dit doen onze jongens op hun slechte dag laat staan op een goede dag,,daar hoort onze anky nog niet in thuis met als haar hoogst score een 70 1/2
quarterH schreef:zal wel bij de wran zijn geweest...die scores liggen paar punten hoger dan bij de nrha