Wat een onwerkelijk bericht. Vorige week was Grib nog het stralend middelpunt in Den Bosch en dan nu dit... Sterkte voor alle betrokkenen!
sandradeboer
Geplaatst: 15-02-10 09:43
love_nadesh schreef:
verschrikkelijk kreeg tranen in m'n ogen toen ik naar de filmpjes keek,
@Vlaatje: er is vast nog wel sperma bewaard gebleven.
Dat denk ik ook, zeker omdat hij naar Duitsland verhuisd is, zal Joop wel wat in de diepvries hebben.
Ik hoop het in ieder geval, heb net vorige week met Joop een afspraak gemaakt omtrent een dekking van Gribaldi. Zal contact met hem opnemen zodra het verlies wat verwerkt is.
BarryFG
Geplaatst: 15-02-10 09:46
Wat erg!
Heel veel sterkte voor de eigenaren en voor Edward en Nicole.
RhealLover
Geplaatst: 15-02-10 09:50
Zonde net na de huldiging. Weer een zwarte schoonheid verloren, rust zacht en sterkte voor de eigenaren etc.
HorseChica
Geplaatst: 15-02-10 09:55
tjeetje....dit is weer een van die dingen die je helemaal niet verwacht hè.... Zo'n mooi paard met net zulke mooie nakomelingen.... Jammer...
Zesiram
Geplaatst: 15-02-10 09:57
Ik kan het gewoon niet geloven....zit hier met rillingen, het laatste wat ik had verwacht toen ik de homepage van bokt opende
Ik heb een fijne nakomeling van hem, ik kon er niet blijer mee zijn. Gribaldi leeft verder in de prachtige nakomelingen die hij heeft achtergelaten......
Voor de direct betrokkenen, heel heel veel sterkte, het moet verschrikkelijk zijn een paard zo te verliezen, terwijl iedereen hem zijn pensioen had gegund.
Jee, wat heftig zeg. Zo jong nog. Ik had tranen in mijn ogen bij het bekijken van de filmpjes.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-02-10 10:20
Geen woorden, toch een klein berichtje: wat een schok, wat een prachtig paard en wat een groot verlies voor de Nederlandse dressuur- en paardenwereld....Als eigenaar van een prachtige nakomeling doet het me toch behoorlijk wat....sterkte aan de eigenaars en verzorgers. Hij leeft voort in zijn prachtige zoons en dochters. R.I.P.
Langs deze weg willen we jullie laten weten dat we alle berichten gelezen hebben. Het doet ons goed om te lezen hoe gek iedereen met Gribaldi was. Het is moeilijk te bevatten dat hij er niet meer is, maar in ons hart leeft hij voor altijd voort. We zijn dankbaar dat we al die jaren met hem hebben mogen werken. We gaan hem enorm missen....
Edward, Nicole en het hele team
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-02-10 11:12
Niet te geloven zeg. Heel veel sterkte voor iedereen.
sandradeboer
Geplaatst: 15-02-10 11:13
Nicole, Edward en collega's. Veel sterkte de komende tijd. De box is nu echt leeg... Gelukkig schittert hij door in de fantastische nakomelingen die jullie van hem op stal hebben. Sterkte!!
Ongelovelijk! Ik heb hem nog gezien tijdens de KWPN hengsten keuring! niet te begrijpen dit.
Dit was echt een prachtige hengst!
Sterkte met het verlies van zo een knapperd!
FBN
Geplaatst: 15-02-10 11:20
ah wat afschuwelijk zeg... las het vanochtend pas.. Heel veel sterkte!
3timesmom
Geplaatst: 15-02-10 11:20
Ik merk het nu voor het eerst en krijg er de rillingen van. Jee wat vreselijk. Hij was voor mij 1 van de leukste paarden om te zien. We zullen hem nooit vergeten. Edward en Nicole en alle andere mensen die de eer hadden om met dit paard te werken wens ik heel veel sterkte toe.
mar10tje
Geplaatst: 15-02-10 11:25
Ongelooflijk, kippevel en verbijstering! Ookal weet je dat de dood erbij hoort en altijd kan gebeuren, sommige paarden vallen in de categorie"onsterflijk"......
zasread
Geplaatst: 15-02-10 11:44
Jeetje, wat heftig! Nog maar 16 jaar. Het was een geweldig paard! Echt heel jammer.
Rillingen lopen over m'n lichaam, wat een verlies... Ik heb een ontzettend fijne nakomeling van deze prachtige hengst. Edward, Nicole heel veel sterkte de komende tijd.
Doerakje_
Geplaatst: 15-02-10 11:50
Wat een ongelooflijk droevig bericht. Hier nog zo'n emo-muts bij het zien van de filmpjes. Wat straalde en showde hij nog in Den Bosch! Het blijft eeuwig zonde van zo'n grootheid als Gribaldi dat hij zo vroeg deze aarde moest verlaten.. Sterkte voor alle betrokkenen!