[HK][WEG] De dressuur is begonnen! - kijk en klets mee!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:41

N0a schreef:
Knappe uitvoering maar serieus.. Ze hangt zo in de mond van Parzival, het zou er harmonieuzer uit moeten zien volgens haarzelf, maar ik zie haar continu met haar volle gewicht in de mond hangen. Ik denk dat ze toe is aan een nieuwe topper waar ze wat meer harmonie mee heeft.

Misschien voelt ze het zelf niet... Ze is de laatste jaren behoorlijk aan het sporten geslagen he ;) :P
Waaronder kickboxen...

Vientje

lisaislisa schreef:
;(
muntdrop schreef:
Oke nu voel ik me zo leeg, wat moet ik nu doen met mijn leven :')

:')

Ik ga nu gewoon naar mijn eigen gummibal, lekker stukje rijden :D :D :D

N0a

Lotus83 schreef:
N0a schreef:
Knappe uitvoering maar serieus.. Ze hangt zo in de mond van Parzival, het zou er harmonieuzer uit moeten zien volgens haarzelf, maar ik zie haar continu met haar volle gewicht in de mond hangen. Ik denk dat ze toe is aan een nieuwe topper waar ze wat meer harmonie mee heeft.

Ze zal er wel een reden voor hebben dat ze wat meer op de rem moet trekken...

wij kunnen makkelijk zeggen wat er niet goed lijkt maar ga er maar aan staan.....

Tuurlijk is het makkelijk praten, ik zou nooit op dat niveau komen. Niet eens in de buurt :+ Maar als je zo op de handrem je proef moet rijden, dan gaat er ook wat mis hoor. Kijk naar een EG of een van Silfhout die hangen niet helemaal naar achter, die tonen een elastische verbinding. Sommige ruiters zie je zelfs met lossere stang rijden, daar heb ik pas bewondering voor. Ik zie haar cijfers per optreden kelderen. Verwacht Parzival ook niet terug te zien op de OS.
Laatst bijgewerkt door N0a op 27-08-14 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: [HK][WEG] De dressuur is begonnen! - kijk en klets mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:42

Ik ga nu echt mijn kamer schoonmaken :')

Laux

Parzival is echt een rotzak geweest hoor, das absoluut geen makkelijke!
Ze heeft vroeger veel in onze regio gestart op basisniveau en verscheidene jury's waarbij ik heb geschreven, hebben haar ook in de ring gehad.
Zij zeiden allemaal dat Parzival een vreselijk paard was en dat ze heeeel veel respect hebben voor hoe ver Adelinde het geschopt heeft met hem.

Cyrina

Lotus83 schreef:
N0a schreef:

Ze zal er wel een reden voor hebben dat ze wat meer op de rem moet trekken...

wij kunnen makkelijk zeggen wat er niet goed lijkt maar ga er maar aan staan.....

Dat is ook zo, het is echt geen makkelijke. Heb eens een clinic van haar gezien, lette ze ff niet op, geeft lucht en PLOEF weg was hij. Maar dan is het ook terecht dat je niet op het podium komt als anderen het wel zonder hangen kunnen.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:44

Charlotte komt zo :D

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:44

normann_love schreef:
nos livestream stopt ermee, zenden die de prijsuitreiking niet uit?

Viel mij ook op, zonde!

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:46

Celine_Famke schreef:
Charlotte komt zo :D

Waar? :') Die is allang geweest hoor :')

HorseTimeXL

Ja en op een gegeven moment moet je gewoon betere voorbij je laten gaan. Kijk maar naar Anky. Die stond zo lang steeds op 1 en was zeker de beste van Nederland, maar op een gegeven moment kwamen daar ook Edward met Totilas en Adelinde aan die met sprongen vooruit gingen.

N0a

Janine1990 schreef:
N0a schreef:

Misschien voelt ze het zelf niet... Ze is de laatste jaren behoorlijk aan het sporten geslagen he ;) :P
Waaronder kickboxen...

Dat zou kunnen. Ze zouden haar voor de grap eens met teugel drukmeter moeten laten rijden tijdens zo'n groot evenement :+

(Hoewel ze zelf zegt daar thuis ook mee te trainen..)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:47

Viel mij inderdaad op n gegeven moment op dat ze toch wat hardhandig leek, toch jammer dat er geen medailles zijn voor NL.

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:47

N0a schreef:
Dat zou kunnen. Ze zouden haar voor de grap eens met teugel drukmeter moeten laten rijden tijdens zo'n groot evenement :+

Volgens mij heeft ze naast haar partner ook niet echt meer een trainer. Hinneman heeft ze toch ook niet meer als trainer?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:48

Ja wat ik kijk is niet life :+ Maar goed hahha

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:48

This allemaal makkelijk lullen, maar als paard pet scheef hebt staan.. moet je alle zeilen bijzetten. En soms.. komt dat niet zo lief over.
Maar niet voor niets 4e ;)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:50

Murthul schreef:
Viel mij inderdaad op n gegeven moment op dat ze toch wat hardhandig leek, toch jammer dat er geen medailles zijn voor NL.

Gelukkig heeft ze vrijdag nog een kans :D

Kahawa

N0a schreef:
Janine1990 schreef:
Waaronder kickboxen...

Denk wel dat ze daar ook thuis mee traint hoor.

Alleen dan kun je precies zien of je op beide teugels precies evenveel druk hebt.

Janine1990Jarig

Nivada schreef:
This allemaal makkelijk lullen, maar als paard pet scheef hebt staan.. moet je alle zeilen bijzetten. En soms.. komt dat niet zo lief over.

Soms is oké...
Maar een beeld dat voorheen heel aardig was om naar te kijken (weliswaar niet zo harmonieus als Diederik en Arlando, of Charlotte en Valegro), wat in de loop der jaren zo stug en geforceerd is geworden. Zo ernstig dat ze (naar eigen zeggen!!) is gaan trainen op harmonie en dit er uit komt...
Mjaa... daar kan ik niet blij van worden.

Heb ik meer moeite mee dan die Russin die Upperville zo in de bek liep te hangen, want die heb ik wel eens heel anders zien rijden!

N0a

Janine1990 schreef:
N0a schreef:

Volgens mij heeft ze naast haar partner ook niet echt meer een trainer. Hinneman heeft ze toch ook niet meer als trainer?

Ze wordt volgens mij nog getraind door Johan Hamminga.

Thomas

T is idd een draak.. Zette een paard een x langs de bak bij hun, toen vloog die alweer. Zo zonde die ene tienden!! Pfff

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:51

normann_love schreef:
nos livestream stopt ermee, zenden die de prijsuitreiking niet uit?

Nee, dat sowieso niet! :)

De laatste punten worden nog gesteld, dus wat gaat het worden? Toch nog brons :D

Anoeska

Nivada schreef:
This allemaal makkelijk banketstaaf, maar als paard pet scheef hebt staan.. moet je alle zeilen bijzetten. En soms.. komt dat niet zo lief over.

Het zal vast z'n redenen hebben dat ze niet los kan laten. Maar ik denk wel dat het feit dat het er allemaal zo strak en vastgehouden uit ziet ervoor zorgt dat ze steeds minder grote wedstrijden wint. oa. bij Charlotte, ziet het er gewoon veel minder gedwongen uit. En dat levert wel meer punten op.

Thomas

Janine1990 schreef:

N0a schreef:
Ze wordt volgens mij nog getraind door Johan Hamminga.

Hinneman is bij van Baalen he.
Zij is idd weer terug naar Hamminga,, terug naar de basis volgens haarzelf.. daarmee bedoelt ze dan ook die nieuwe methode waar volgens ze werkt. Ik zie het persoonlijk niet zo.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:52

Nivada schreef:

Kwaliteiten zitten zeker in het paard. Door de oefeningen krijgt ze nog hoge punten, maar op het onderdeel zit krijgt ze maar een 7, nog iets. Als je dat vergelijkt met Charlotte of EG die zitten een flink punt hoger vaak hoor.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:52

Score van Adelinde staat nu op 79,328 procent.