Hooooo, we gaan weer even te snel voor mijn blonde vermogen! We zijn weer aan het quoten geslagen, dan volg ik het niet meer! Wie legt uit? in alle andere topics gebruik ik de dom-blondje-smiley helemaal niet, en hier heb ik hem dagelijks nodig, hoezo opvallend..
EngeltjeS
Geplaatst: 25-04-11 20:09
doriss schreef:
Hooooo, we gaan weer even te snel voor mijn blonde vermogen! We zijn weer aan het quoten geslagen, dan volg ik het niet meer! Wie legt uit? in alle andere topics gebruik ik de dom-blondje-smiley helemaal niet, en hier heb ik hem dagelijks nodig, hoezo opvallend..
FF in een notendop voor degenen die het ff niet meer kunnen volgen: EngeltjeS en JPitty zijn morgen allebei jarig. EngeltjeS wordt 22 jaar jong, JPitty 28 jaar jong.
EngeltjeS riep iedereen in dit topic op om JPitty morgen spontane berichtjes te sturen. JPitty deed vervolgens dezelfde oproep, nu voor EngeltjeS
Nu beginnen beide dames een beetje grapjes te maken hierover, over en weer...
Hmm. Balen.. Ik heb de kans op een diploma nog niet uitgesloten Maar ik moet eerlijk toegeven, nu het steeds dichterbij komt, wordt ik er echt Bang van, met hoofdletter B!
Hmm. Balen.. Ik heb de kans op een diploma nog niet uitgesloten Maar ik moet eerlijk toegeven, nu het steeds dichterbij komt, wordt ik er echt Bang van, met hoofdletter B!