PlingplingplingDames ik heb gooooed nieuws vandaag mn pruttelke gereden met dameszadel, en dat gaat goed met mn knieen!! Foto's en filmpjes komen vanavond (hoop ik )
H2O is toch met die zeemeerminnenmeisjes? Ik wás vrolijk ja, sommige mensen eten gewoon je vrolijkheid op
ow das vervelend Engel, :S Ja zoiets had mijn zusje het ook over... ik dacht dat dat die hawai ding van vanavond was...
Hallo allemaal! Ben ik ook weer eens. Tussen de voorbereidingen voor verjaardag door ff bokken!Alles kits met mijn mede-pink lady's?
JPitty schreef:Ik wil dat iedereen morgen, naar deze quoter een pb stuurd, met een spontaan berichtje!
EngeltjeS schreef:JPitty schreef:Ik wil dat iedereen morgen, naar deze quoter een pb stuurd, met een spontaan berichtje!Geloof niet dat ik dat tekstje eerder gezien heb...
EngeltjeS schreef:Ik wil dat iedereen morgen, naar deze quoter een pb stuurd, met een spontaan berichtje!
JPitty schreef:EngeltjeS schreef:Engel had hier een quoteGeloof niet dat ik dat tekstje eerder gezien heb... ....je hebt hem super snel veranderd
JPitty schreef:EngeltjeS schreef:Ik wil dat iedereen morgen, naar deze quoter een pb stuurd, met een spontaan berichtje! vals speler heel jammer
Idd, heb je gezien wat ik nog meer heb gedaan? Enneh, ben geen valsspeler Gun een mede-jarige gewoon een leuke dag