zal ik eens een update geven van mijn dag?

Ik vind iemand leuk, en dit speelde mee vandaag

EngeltjeS schreef:Ik zal het even vertellen
Bij m'n werk, zit een winkelplein met nog meer winkels en bedrijven. Deze jongen komt iedere zaterdag bij ons om iets te halen, en soms maak ik weleens een praatje met hem. (kei gezellig)
Hij is erg charmant, netjes, en ziet er niet verkeerd uit. Kort om: hier had ik wel intresse naar.
Vorige week ook gekletst, gepraat over zijn werkdag etc. En ik draai me om, en op dat moment zegt ie iets tegen me. Ik ben soms zo doof als een otter, maar me collega hoorde het wel. Ik zei hem gedag, en ging verder met me werk.
Me collega vertelde me, dat ze het volgende had gehoord, wat hij tegen mij zei: Als ik naar jou kijk, zie ik sterretjes. (of iets in die trant, wel enorm leuk natuurlijk)
Nou, ik verteld aan andere collega's, en zei met me grote mond: ach, ik vraag wel om herhaling als ik hem weer zie!
En ja hoor...![]()
Daar stond ie dan vanmiddag, hij kwam binnen gewandeld, kijkt me aan, geeft me een knipoog (laatste 3 weken is dit zo) en me collega helpt hem, omdat ik iemand anders help. Maar goed, ik werd zenuwachtig!!!!
En durfde het niet te vragenScheitluis die ik ook ben. We wisselden wat woorden, ik kreeg wat info, en weg was ie...
Me collega's natuurlijk enorm nieuwschierig: heb je het al gevraagd???
Toen kwam me baas binnen lopen, en hij had het ook al doorhij vroeg ook of ik het had gevraagd, maar nee... Toen zei me baas: let op!
Loopt ie niet zomaar die jongen achter na? Baas is 10 min weg gebleven, en kwam terug met een papiertje.
"Hij heet B....., en hij weet nu dat je hem leuk vind!"
Sjiiiit, ik kon wel door de grond zakkenIk vroeg meteen of me baas zijn 06 nummer had, maar helaas... Dat durfde hij niet
Maar goed, nu weet mijn hele team dat ik B leuk vind, en nu weten de collegas van B het ookhéél fijn...
Om half 3 kwam B weer binnen, maar ja, ik ben zo voor schut gezet voor me gevoel, dat ik snel naar achteren ben gerent, om me te verstoppen
Leuk is ie zeker, maar of dit nou zo'n slimme actie was van mijn baas....