Voor de Nederlands *Nederlandse* top staan niet alleen de internationale rubrieken op het programma, maar *staat* dus ook de Nederlandse titel staat op het spel. Bij minimaal drie Nederlandse starts in een bepaalde klasse, kan het kampioenschap worden gehouden.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Hi over dat paard dat in duitsland door een brug is gezakt en in een beek is beland, er staat in het begin van je artikel, zakte op stal, maar ik denk dat dat weg moet, de zin loopt ook niet zo heel lekker. Het was niet op stal in ieder geval
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-04-25 11:54
Zoals ik het lees is er op het terrein/de stal, een brug met een beek eronder. Dus het klopt in principe wel. Dat de zin niet helemaal lekker loopt ben ik met je eens. Ik heb de zin aangepast.
Hi in dit artikel Paard slaat op hol, lanceert koetsier en overlijdt, staat in het begin koetsers, ik vermoed dat je koetsiers bedoelt? Of koetsier, want ik denk dat het er maar 1 was?
Ik vond het een leuk artikel, maar zag wat dingen die ik vaker in de VN-artikelen zie: - een paar alinea's zijn dubbel geplaatst - een kop staat verkeerd (die staat onder een alinea zonder witregel en is niet dikgedrukt, noch vergroot)
Ik wilde het toch maar eens benoemen aangezien ik het best vaak zie en ik het jammer vind van de leesbaarheid en uitstraling.