Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:De Duitse Helen Langehanenberg deed een goede poging naar de eerste plaats, maar kon net niet voldoende in de buurt komen. Langehanenberg vestigt zich op een voorlopige tweede plaats met 84,510 procent.
Whitepanther schreef:Idd raar dat scores bij andere ruiters meteen 5% zakken bij een foutje maar bij charlotte maar amper een procent... Maakt dat ik het ze minder ga gunnen. Niet dat ze het niet verdienen maar het geeft een beetje zown voortrek gevoel...
HorseTimeXL schreef:Maurice_Z schreef:Ik begin toch echt steeds meer te denken dat ze steeds hoge scores haalt omdat het Valegro en Charlotte zijn. Niet dat het slecht is natuurlijk he, verre van, maar ik vind het toch wel overdreven soms.
Ja dat heb ik opzich ook wel hoor, ondanks dat Charlotte echt mijn favoriete ruiter is op dit moment. Want je ziet als andere ruiters zoals ik noem wat een Edward Gal of zelfs een Carl Hester, als die een foutje maken kelderen die scores zo ruim 5 % vaak en dat zie ik bij hun niet echt. Hooguit 1% minder.. maar niet zo duur als de andere combinaties. Maar nogmaals ik hoop dat Charlotte wint met Valegro absoluut maar dat viel mij ook wel op. Al eigenlijk met de olympische spelen al een beetje.