Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Anderzijds wel benieuwd hoe ze dat gaan oefenen. Bedoel, ze leren een paard halsteren en uit stal halen prima. Maar staat niet gelijk aan de werkelijkheid met brand.
Ik weet dat de brandweer rook gebruikt met oefeningen, ook in stallen vraag ik me af.
Paardenfann4 schreef:Er gaan ook nauwelijks nog paarden weg daar, er staan er nog zoveel op de site en sommige al heel erg lang. Ze vragen nog meer voor die paarden dan op marktplaats dus er zit zo ook geen doorstroming in. Ik begrijp niet waarom ze vast houden aan die absurde bedragen? Elke dag dat je die paarden daar hebt kosten ze geld, dan kunnen ze toch veel beter voor een schappelijke prijs naar een nieuw adres lijkt mij. Dan is er ook weer ruimte om nieuwe paarden op te vangen.
DuoPenotti schreef:Cayenne schreef:Ik moet zeggen dat ik dan wel weer goed vind dat ze die magere vos opvangen.
Die heeft duidelijk hulp nodig.
Ze doen zeker heel goed werk.
Alleen zo jammer dat ze dat niet meer als hoofdtaak hebben lijkt wel.
Dreamboy schreef:Aan de ene kant snap ik dat wel. Van alleen "zielige" paarden opvangen kan niemand leven, dat kost alleen maar geld. Tenzij je heel veel sponsoren of zo hebt. Dus dat ze dan andere manieren zoeken om de kosten te dekken is niet zo raar. Wat ik niet begrijp is dat ze buitensporige bedragen vragen voor een paard wat nooit je eigendom wordt en dat (kleine) afwijkingen verzwegen worden of als totaal onbelangrijk worden afgedaan. Als ik €900 euro voor een shetlander uit moet geven, koop ik er liever een die dan ook mijn eigendom wordt. De weidemaatjes daarentegen staan wel voor een schappelijke prijs. Ik zou daar alleen wel heel graag het complete, eerlijke verhaal bij willen. Je weet dat zo'n paard iets mankeert maar het ligt er wel aan wat er aan kosten bij komt voor medicatieven dergelijke.