Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 27-01-25 23:52
Dank je wel Aniek, daar is inderdaad wat fout gegaan. Ik heb er een foto bijgeplaatst.
Lithya
Geplaatst: 02-02-25 08:20
In het artikel over indoor Dronten staat in de laatste alinea” Door veroudering van de accommodatie verdween de springconcours van de agenda.” Volgens mij is het het springconcours.
De dierenambulance Brabant Noord-Oost kreeg vier dagen een bijzondere melding. Een bewoner aan de Vorstweg in Velden zag een paardenbeen recht omhoog steken.
Ik heb het aangepast.. dank je wel voor het melden, Jet
Darragh
Geplaatst: 13-03-25 12:38
[VN] The Dutch Masters: volop leuke clinics in eewn van de clinics zien we hem samen => in een van de clinics zien we hem samen Vervolgens beantwoord zij => Vervolgens beantwoordt zij
Gelet op het feit dat Kristy Snepvangers om de haverklap meet and greets doet waardoor het niet echt een unieke kans is om haar te ontmoeten is voor discussie vatbaar
In het artikel over de nrps nakeuring: Dankzij de nakeuring is het aantal aangewezen springpony’s voor het Hengstengala in één keer is toegenomen van twee naar vijf, en dat is een goede ontwikkeling omdat het NRPS graag wil groeien in de springponyfokkerij.
Volgens mij staat er een keer te veel is in de zin.
In het topic over Mistral en Andretti: Mistral werd in 2024 gekocht door Bechtolsheimer -> 2004 denk ik? Andretti liep in 2011 bij de jonge paarden -> 2001?