Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:En ook de paarden van het pensioenverblijf wat ze aanbieden worden meegerekend.
AmyJamess schreef:Nu ben ik er zelf niet in thuis, maar heb je niet een vergunning nodig bij de aanleg van een PP en of Wadi/vijver?
Babootje schreef:De paarden krijgen ze van particulieren om een goed adres te zoeken. Daar betalen ze niet voor.
Of de paarden komen van 1 van de opvangcentra. Die moeten ze kopen.
De paarden die ze krijgen van particulieren zijn meestal wel goed verzorgde dieren.
De paarden die van opvangcentra komen zijn ook al opgeknapt. De dierenarts heeft ze al gecontroleerd. De paarden die niet plaatsbaar zijn worden daar al ingeslapen.
De paarden die er komen zijn dus in de regel gezond genoeg om direct te herplaatsen. Soms kopen ze zelf een paard op de paardenmarkt die nog moet worden opgeknapt.
Dan blijft over wat PzB beweert de geestelijke achterstand/beschadiging waarvan paarden moeten herstellen die uit een slechte situatie komen.
Dreamboy schreef:Babootje schreef:De paarden krijgen ze van particulieren om een goed adres te zoeken. Daar betalen ze niet voor.
Of de paarden komen van 1 van de opvangcentra. Die moeten ze kopen.
De paarden die ze krijgen van particulieren zijn meestal wel goed verzorgde dieren.
De paarden die van opvangcentra komen zijn ook al opgeknapt. De dierenarts heeft ze al gecontroleerd. De paarden die niet plaatsbaar zijn worden daar al ingeslapen.
De paarden die er komen zijn dus in de regel gezond genoeg om direct te herplaatsen. Soms kopen ze zelf een paard op de paardenmarkt die nog moet worden opgeknapt.
Dan blijft over wat PzB beweert de geestelijke achterstand/beschadiging waarvan paarden moeten herstellen die uit een slechte situatie komen.
Wat mij vooral opvalt is dat veel van de paarden en pony's die daar staan veel te dik zijn.
Change3x schreef:Dreamboy schreef:Change3x, nee, dit zijn feiten. Ik zie dat en dit kan iedereen zien die ze volgt. Beter te dik dan verwaarloosd maar sommige zitten echt in de gevarenzone met alle gevolgen van dien. Heeft helemaal niets met zeiken te maken.
[/quote
En wie zegt dat ze daar niks aan doen..
AmyJamess schreef:Maar kan natuurlijk ook dat er paarden te dik zijn binnen gekomen bij hun en dat ze ondertussen proberen hun af te laten vallen.
Dat kan je vanachter een beeldscherm niet weten, dus in die zin ben ik het wel eens met change.
AmyJamess schreef:Maar kan natuurlijk ook dat er paarden te dik zijn binnen gekomen bij hun en dat ze ondertussen proberen hun af te laten vallen.
Dat kan je vanachter een beeldscherm niet weten, dus in die zin ben ik het wel eens met change.
Dreamboy schreef:Change3x schreef:Dat mag je zeggen, maar ik vind het een beetje zeuren, omdat het PZB is…
Laat me raden, jij hebt op de een of andere manier een connectie met ze. Iedereen met een beetje verstand van paarden ziet dat er daar heel veel mis gaat en niet klopt.
Change3x schreef:Dreamboy schreef:
Dat mag je zeggen, maar ik vind het een beetje zeuren, omdat het PZB is…
Laat me raden, jij hebt op de een of andere manier een connectie met ze. Iedereen met een beetje verstand van paarden ziet dat er daar heel veel mis gaat en niet klopt.