Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sundancer

Re: Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:54

Er gebeuren helaas ergere dingen wanneer iemand jaloers is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:55

ik zou het jammer vinden, maar ik zou er geen drama van maken. Ze hebben met zoveel gedreigd bij mijn pony. En daaronder zat oa vergiftigen...Geloof me, ik zag hem liever terug met een zomerkoppie, dan levenloos op de stalvloer Knipoog

Dus ik zou het echt niet zo'n ramp vinden...Wel zou ik zorgen dat hij weer een staart had...Manen...Ach dat is toch in no time weer aangegroeit?

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:12

In no time aangegroeid? Spoor jij wel? Zij heeft hiervoor echt 12 jaar gespaard.. dat is niet niks, en Merlin is gewoon een pony waarbij zn staart en zn manen hem afmaken!!
Sorry maar vind jouw reactie echt niet kunnen!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:14

ieder zijn mening Lachen

lidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:14

Dat duurt inderdaad ontzettend lang!
vooral de staart,
degene die dit gedaan heeft is gewoon zo.. ziek, ik heb er geen woorden voor.. wat zitten mensen toch zielig in elkaar soms

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:17

jeetje, jaloers ofzo??:S

ik snap niet dat iemand dat kan doen

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:17

pharagirlke schreef:
ik zou het jammer vinden, maar ik zou er geen drama van maken. Ze hebben met zoveel gedreigd bij mijn pony. En daaronder zat oa vergiftigen...Geloof me, ik zag hem liever terug met een zomerkoppie, dan levenloos op de stalvloer Knipoog

Dus ik zou het echt niet zo'n ramp vinden...Wel zou ik zorgen dat hij weer een staart had...Manen...Ach dat is toch in no time weer aangegroeit?

waarom? heb je iets gedaan tegen mensen dan

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:18

Moderatoropmerking:
Dames, blijven we hier wel een beetje gezellig? Elkaar voor het een of ander uitmaken is niet nodig, dat kan ook op een normale manier besproken worden. Onderbouw je mening, zodat de ander niet gelijk op de kast vliegt en blijf vooral rustig. Ieder mag zijn mening hebben, mits dit op een normale manier gebracht wordt. Persoonlijke aanvallen/verwijzingen zijn nergens voor nodig.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:21

xjessx schreef:
In no time aangegroeid? Spoor jij wel? Zij heeft hiervoor echt 12 jaar gespaard.. dat is niet niks, en Merlin is gewoon een pony waarbij zn staart en zn manen hem afmaken!!

heb dat een tijdje gedaan ja...Maar duurde me zo lang om naar de zee te raken dus ben daar mee gestopt Knipoog 12 jaar sparen? Als ik zo op de foto's zie had hij niet veel langere manen dan mijn pony toendertijd en daar heb ik echt geen 12 jaar over gedaan.

Dus de pony is minder waard omdat de manen en staart weg zijn? Dat vind ik nou eens niet kunnen Lachen

nOekiiej; neen, ik heb hen niets gedaan...Op dat moment liep mijn pony echter heel fijn en wonnen we vaak Lachen daar waren de ouders van mijn concurenten niet happy mee Knipoog

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:25

kijk dat bedoel ik, jaloerse mensen Knipoog alleen hebben ze bij jou niks gedaan Knipoog Lachen

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:26

pharagirlke schreef:
xjessx schreef:

heb dat een tijdje gedaan ja...Maar duurde me zo lang om naar de zee te raken dus ben daar mee gestopt Knipoog 12 jaar sparen? Als ik zo op de foto's zie had hij niet veel langere manen dan mijn pony toendertijd en daar heb ik echt geen 12 jaar over gedaan.

Dus de pony is minder waard omdat de manen en staart weg zijn? Dat vind ik nou eens niet kunnen :)

nOekiiej; neen, ik heb hen niets gedaan...Op dat moment liep mijn pony echter heel fijn en wonnen we vaak Lachen daar waren de ouders van mijn concurenten niet happy mee Knipoog

Nou echt wel hoor, dat scheelt je mooi al snel 2000,- mocht je hem zo willen verkopen.

Ik vind dit echt zó achterbaks echt niet te geloven, hoe halen mensen dit in hun hoofd. Ik zou echt helemaal ontploffen als zo iets bij mijn pony zou gebeuren. Zo iets zou ik de dader ook nooit meer kunnen vergeven.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:30

aaah ik had het ook op tv gezien vind het zo misselijk van de mensen die dit gedaan hebben!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:30

Ik vind het heel naar voor haar dat de manen en staart afgeknipt zijn, maar dat de rabobank hier in gaat lopen sponsoren is imo overdreven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:33

aha dus dáár gaat het om, om het geld, niet om de pony die de manen kwijt is...Zeg dat meteen Knipoog

nOekiiej...Zou je je eerst willen informeren voor je zulke conclusies trekt? Knipoog (dat ze niets gedaan hebben)

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:36

dit vind ik echt zo zielig .
manen horen echt bij een haflinger !
welke debiel doet nou zoiets :S .
hier kan ik echt zó boos om worden .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:38

Charaz schreef:
Ik vind het heel naar voor haar dat de manen en staart afgeknipt zijn, maar dat de rabobank hier in gaat lopen sponsoren is imo overdreven.

Ik ben het met je eens Ja vind dat de plaats van rabo ook niet.

Vind het ook naar voor de eigenares

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:42

zeg hou het even gezellig asjeblieft, er is al een moderator bijgeweest...

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:48

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:50

Charaz schreef:

Sorry hoor maar de Rabobank draagt de paardensport een warm hard toe en zeker iemand die zo goed presteerd in de sport, verdiend het om de komende maanden zonder onderbreking te kunnen blijven presteren. Het gehele A en B-kader worden gesponsord door de Rabobank en waarom dan niet iemand die benadeeld is door een ander en die ook hoog in de dressuur loopt ?

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:51

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:52

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:55

wat een trieste mensen die dit gedaan hebben
hij ziet er naakt uit zonder zijn manen en staart Scheve mond

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:56

Hoe kun je nou zeggen dat je er geen drama van moet maken als zoiets je gebeurd. Je zou zo maar op stal komen 's ochtends. Los van het feit dat er iemand aan je paard heeft gezeten en zijn manen en staart zijn gemolesteerd. Zou ik de eerst komende maanden niet kunnen slapen bij het idee dat er iemand met opzet mijn pony kwaad heeft gedaan en dat dat zo nog eens zou kunnen gebeuren of nog erger.

Dat dit is gebeurd is toch van de zotte. Dat er mensen zijn die daar uberhaupt nog over moeten nadenken of kunnen zeggen dat het allemaal wel meevalt Bloos! Er is toch gewoon NOOIT een reden voor te bedenken dat je zoiets een pony en eigenaar aandoet Boos! Deze persoon mogen ze van mijn part als ze hem vinden de kop kaalscheren alvorens hij/zij achter de tralies verdwijnt Boos!

Denise heel veel sterkte en vind het juist een mooi gebaar van de Rabobank om de extensions te sponseren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:02

Zoals ik ook al eerder gepost heb, wie maakt er een drama van.

De pony is zijn manen en staart kwijt..wat staart betreft komen er extensions en wat manen betreft tja jammer (komen in de loop van tijd extensions) maar er zijn zoveel paarden met korte manen en voorpluk.

Daar kun je wat aan doen

Maar een beloning van 5000 euries is te zot voor woorden spendeer dat geld aub aan een echt goed doel waar mensen of dieren wat aan hebben.

Ik vind dit vervelend voor de eigenaren tevens vind ik de pensionhouder ook fout zitten.
Bij ons op stal wordt alles gesloten na de laatste voer beurt niemand kan in de stal komen.
Hier was de beveiliging dus waardeloos

Jarloers zijn zit in menselijke genen dus helaas......hopelijk wordt de dader gevonden maar ja wij wonen in Nederland dus verwacht niks van de straf.

Mensen van bokt aub niet zo dramatisch het beestje leef nog en er is geen blijvend letsel aangebracht

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:07

Tja en dan doe ja alles op slot en breekt er brand uit. Nee, dat is een stuk verstandiger. Rolleyes
Mensen moeten gewoon met hun vingers van andermans pony afblijven. Tegen dit soort dingen valt niet te beveiligen. Het enige wat je kunt proberen te voorkomen is dat paarden en zadels niet gestolen kunnen worden door een afgesloten zadelkamer en zorgen dat mensen niet zomaar een paard van het erf af kunnen halen. Maar als er brand uitbreekt en je hebt de stallen op slot zitten dan kom je helemaal in een rampscenario terecht.