Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:ik zou het jammer vinden, maar ik zou er geen drama van maken. Ze hebben met zoveel gedreigd bij mijn pony. En daaronder zat oa vergiftigen...Geloof me, ik zag hem liever terug met een zomerkoppie, dan levenloos op de stalvloer
Dus ik zou het echt niet zo'n ramp vinden...Wel zou ik zorgen dat hij weer een staart had...Manen...Ach dat is toch in no time weer aangegroeit?
xjessx schreef:In no time aangegroeid? Spoor jij wel? Zij heeft hiervoor echt 12 jaar gespaard.. dat is niet niks, en Merlin is gewoon een pony waarbij zn staart en zn manen hem afmaken!!
Sorry maar vind jouw reactie echt niet kunnen!!
pharagirlke schreef:xjessx schreef:In no time aangegroeid? Spoor jij wel? Zij heeft hiervoor echt 12 jaar gespaard.. dat is niet niks, en Merlin is gewoon een pony waarbij zn staart en zn manen hem afmaken!!
Sorry maar vind jouw reactie echt niet kunnen!!
heb dat een tijdje gedaan ja...Maar duurde me zo lang om naar de zee te raken dus ben daar mee gestopt12 jaar sparen? Als ik zo op de foto's zie had hij niet veel langere manen dan mijn pony toendertijd en daar heb ik echt geen 12 jaar over gedaan.
Dus de pony is minder waard omdat de manen en staart weg zijn? Dat vind ik nou eens niet kunnen :)
nOekiiej; neen, ik heb hen niets gedaan...Op dat moment liep mijn pony echter heel fijn en wonnen we vaakdaar waren de ouders van mijn concurenten niet happy mee
Charaz schreef:Ik vind het heel naar voor haar dat de manen en staart afgeknipt zijn, maar dat de rabobank hier in gaat lopen sponsoren is imo overdreven.
Charaz schreef:Ik vind het heel naar voor haar dat de manen en staart afgeknipt zijn, maar dat de rabobank hier in gaat lopen sponsoren is imo overdreven.
Rachel_ schreef: