Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
.Citaat:Ik persoonlijk reken ook niet op een reactie hier op bokt even voor de duidelijkheid! Maar ze zal zich wss wel moeten verantwoorden tegen over de pers aangezien die de foto's openbaar hebben gemaakt en hier hele discussies over oplaaien
spottie schreef:en dit is geen zware mishandeling???
ik vind van wel!
Citaat:kiwiko schreef: Wat die duitse deed had ook niks met rollkur of LDR te maken hoor
shan schreef:Laten we dit even niet met elkaar gaan vergelijken jongens.
Dat was een heel ander verhaal. Dat ging om zware mishandeling.
Hier is de discussie een manier van training.
Verder zou ik er niet op rekenen dat er een reactie van haar komt op Bokt, daar zal ze geen toestemming voor krijgen en dat is maar goed ook. Ze zijn aan niemand verantwoording schuldig en zeker al niet aan ons.
shan schreef:.Citaat:Ik persoonlijk reken ook niet op een reactie hier op bokt even voor de duidelijkheid! Maar ze zal zich wss wel moeten verantwoorden tegen over de pers aangezien die de foto's openbaar hebben gemaakt en hier hele discussies over oplaaien
Stal van Baalen zal ongetwijfeld een persbericht doen uitgaan maar dat zal niet gaan over Angela op persoonlijke titel.
Sundancer schreef:spottie schreef:en dit is geen zware mishandeling???
ik vind van wel!
Klopt, maar misschien voor haar wel een manier van trainen
draumpje schreef:dressuur, de AFRICHTING van het paard
dressuur...was dat niet iets waarin je door SAMENwerking met je paard tot PRESTATIES komt
doormiddel van oefeningen en training je paard gymnastyseren
sterker maken , zichzelf en de ruiter leren dragen
helaas zit er in de top steeds meer druk op om een paard of pony een leuk kunstje te laten doen , koppie naar beneden, nek in de krul benen die erachter aan komen zwabberen
en hoe we dta voor elkaar krijgen boeit niet, als ie maar lekker dor de baan huppelt
als dit moderne dressuur is , ben ik blij dat ik me er verre van houd...
dit is pure mishandeling en misbruik
shan schreef:.Citaat:Ik persoonlijk reken ook niet op een reactie hier op bokt even voor de duidelijkheid! Maar ze zal zich wss wel moeten verantwoorden tegen over de pers aangezien die de foto's openbaar hebben gemaakt en hier hele discussies over oplaaien
Stal van Baalen zal ongetwijfeld een persbericht doen uitgaan maar dat zal niet gaan over Angela op persoonlijke titel.
W_W schreef:shan schreef:En daarbij komt dat Mvr. v Baalen erbij staat etc. Ik vind omdat zij vertelt hoe en wat dat zij verantwoording schuldig is niet de amazone.
Als je niet beter weet kan je ook neit beter doen! Mvr. v Baalen zal wel heel goed en vooral met overtuiging kunnen vertellen waarom zij dit zo moet doen...
Als het niet word doodgezwegen ben ik al blij zat want deze plaatjes gaan echt te ver!
shan schreef:En wat waren we allemaal blij en trots dat Nederland eindelijk Duitsland had verslagen tijdens het EK voor landenteams!
Cayenne schreef:Daar zat Coby niet bij, dus wat dat betreft.