Marigold schreef:hoe het met dat laatste paard is weet ik niet, bij een update post ik het hier gelijk.
de DA op tv frielsnad zei dus dat dat paard is meegegaan naar een stal, om bij te komen.
het was ook een mager, volgens mij ouder paard.
als de mensen uit tsummarum en omgeving ons (bokt) op de hoogte zouden willen houden wan ontwikelingen, ook straks als het nieuws weer 'vergeten' is, zou ik ze heel dankbaar zijn!
dan openen we een toppic dat er speciaal over gaat!
Zo te zien vond ik het er eerder uitzien als een jaarling.
Zat geen spiertje aan, en nog aardig in de groei als je het mij vraagd!!
Zo zag het er uit op rtl7.
De natte kou heeft wel wat geeist van de paardjes, maar verder zagen ze er helemaal niet ongezond of ziek uit.
Maar hier kan je zo wel uren over discuseren.
Het belangrijkste is dat de paardjes nu weer droge grond hebben onder hun voetjes, en veilig aan wal staan.
Verwijderd van het water
En natuurlijk de meiden van bokt ook veilig na die onzekere reddingsaktie, want dat had ook anders kunnen lopen.

Ook paarden in nood maken rare sprongen.
Alle respect voor jullie, want HELDEN zijn jullie zeker.
Jezelf en je paardje waren op dat moment zeker wel in gevaar, ik schrok hevig toe 1 van jullie kopje onder ging, mijn hart sloeg over.
Gelukkig goed afgelopen
Maar als je dan de beelden een paar keer ziet, dan zie je de voorste paarden jullie vol vertrouwen volgen, en dat is een heerlijk gezicht.
De oortjes stonden naar voren, en dat spreekt voor zich.
Tuurlijk heb je er altijd in zo´n kudde onzekere en bange paarden lopen, jeetje dit was ook niet niks
Vechten voor het leven, lopen of verzuipen
Je moet hier ook niet verder meer over nadenken.
Ik hoop dat alle paardjes een goed onderkomen gaan krijgen.
Helaas kan ik er niet nog 1 bij nemen, dat kan ik niet bekostigen, maar ik weet zeker dat er veel mensen zijn die graag zo´n paardje willen hebben.