Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:het worden steeds meer paarden maar ik vind dat je niet mag gaan oordelen over iemand die je niet kent
Maar k ken zelf ook zo'n boer. Heb daar zelf inmiddels overleden pony verzorgd, waar niets aan gedaan word, ze was gewoon half wild, groot stuk land, veels te dik, later werd ze er weggehaald en kreeg ze hoefbevangenheid en rolde in de sloot dus is ze ingeslapen. Maar zo gaat het denk ik wel bij meer boeren, het gaat om het geld.
Ann schreef:En dat was de 5e vertaling!Maar je bedoelingen zijn goed, hoera
Neon schreef:Ja, dat zal dat die ********* nu bezig is met "zijn" paarden te redden!!!! Dat ziet er beter uit ten opzichte van de rechter waarvoor hij mag gaan verschijnen! Doordat hij dit nu doet zal hij wel een beetje goodwill pogen te kweken bij de rechtbank! Als hij niet zou helpen, dan was het al helemaal schandalig geweest!
En daarnaast snap ik niet waarom er niet eerder met meer middelen zoals het leger is ingegrepen... het is al uren flink mis... maar nu komt het leger pas aan?
Neon schreef:En daarnaast snap ik niet waarom er niet eerder met meer middelen zoals het leger is ingegrepen... het is al uren flink mis... maar nu komt het leger pas aan?
dees_daan schreef:ik weet uit ervaring dat verhalen heel snel erger gemaakt worden (niet van mijzelf) dan hoor je verhalen, en als je met de persoon zelf praat klopt er niks van, maar blijkbaar mag ik hier niet mijn mening geven want dan heb ik weer een boomstam voor me hoofd..
jacimatho schreef:Ik moet wel zeggen, petje af voor het hele circus dat uit de kast wordt getrokken om deze dieren te helpen.
Ze staan daar toch maar met man en macht en er is niets te duur.
Neon schreef:Zeker zijn ze nu goed bezig! maar vanmorgen was er nog niet veel actie geloof ik hè??? mja... en schade verhalen is belangrijker dan dieren helpen?
Ann schreef:dees_daan schreef:ik weet uit ervaring dat verhalen heel snel erger gemaakt worden (niet van mijzelf) dan hoor je verhalen, en als je met de persoon zelf praat klopt er niks van, maar blijkbaar mag ik hier niet mijn mening geven want dan heb ik weer een boomstam voor me hoofd..
Leg mij eens uit wat er minder erg aan dit verhaal kan worden? Er zijn paarden verdronken omdat de eigenaar verzuimd heeft ze tijdig weg te halen. Hoe zwart/wit wil je dit verhaal hebben?
Natuurlijk mag je jouw mening geven, ik probeer alleen aan te geven waarom ik (en andere mensen) die niet delen.
@jacimitho, de rekening komt vanzelf bij de eigenaar terecht...
Bokkiej schreef:jacimatho schreef:Ik moet wel zeggen, petje af voor het hele circus dat uit de kast wordt getrokken om deze dieren te helpen.
Ze staan daar toch maar met man en macht en er is niets te duur.
Ja daarom!!!!
Nou begint iedereen te zeure: waarom niet eerder waarom niet dat!!
T is wel goed van hun! anders kom je zelf maar helpen als je het beter weet
Bokkiej schreef:Ja, maar dees, die kunnen ze niet kijken.
Het zijn idd niet erg makke paardjes lijkt mij omdat het zo'n mega kudde is!
Dus als je daar zo eve heen gaat dan raken ze in paniek en ja dan gaan ze zwemmen en dat is toch wel erg koud, nu staan ze wel veiliger. ( of het nu nog zo is weet ik niet, )
dees_daan schreef:Neon schreef:Zeker zijn ze nu goed bezig! maar vanmorgen was er nog niet veel actie geloof ik hè??? mja... en schade verhalen is belangrijker dan dieren helpen?
nee, ze wisten niet goed hoe ze het aan moesten pakken, iemand vertelde op het nieuws: de dieren staan nu iig nog dicht bij elkaar en geven elkaar warmte, als je er dan heengaat en ze raken in paniek en ze gaan zwemmen, dan ben je nog veel verder van huis, ze wouden eerst een goed plan hebben om ze te helpen en het niet erger te maken..
oh wat word ik hier moe van.. kijk eerst goed het nieuws, of vraag anderen maar oordeel niet zo snel