Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adri

Re: Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:28

Wel Jokari, ik stop ermee met te antwoorden, U heeft gelijk het gaat hier niet meer over de problemen die Queen en kelly en haar fokkers hebben. Ik laat deze topic niet verknallen door lulligheden, de reden waarom ik ijver voor Queen en Kelly, deze reden had ik ook bij fries die in Belgie gestolen was en gevonden is in Nederland, je moet een paardenhart hebben voor met je zelf in reine te komen. Ik vind het alleen erg, dat mensen met Alane, mij zoveel schuld in mijn schoenen willen schuiven, dat ik het zoeken naar de paarden wil opgeven. Ik ben niet zielig, maar ben wel te eerlijk en te emotioneel met gestolen paarden bezig om telkens die ondoordachte verwijten te moeten lezen. Kan tegen veel kritiek, wegens mijn beroep, maar te ver is te ver.
Bedankt Jokari en ook an de andere, ik kom nimmer terug op dit topic,

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:29

[quote="Adri"]Wel Jokari, ik stop ermee met te antwoorden, U heeft gelijk het gaat hier niet meer over de problemen die Queen en kelly en haar fokkers hebben. Ik laat deze topic niet verknallen door roddels en verdachtmakingen, de reden waarom ik ijver voor Queen en Kelly, deze reden had ik ook bij fries die in Belgie gestolen was en gevonden is in Nederland, je moet een paardenhart hebben voor met je zelf in reine te komen. Ik vind het alleen erg, dat mensen met Alane, mij zoveel schuld in mijn schoenen willen schuiven, dat ik het zoeken naar de paarden wil opgeven. Ik ben niet zielig, maar ben wel te eerlijk en te emotioneel met gestolen paarden bezig om telkens die ondoordachte verwijten te moeten lezen. Kan tegen veel kritiek wegens mijn beroep, maar te ver is te ver.
Bedankt Jokari en ook al de andere, ik kom nimmer terug op dit topic,[ zolang ik geen nieuws heb over Queen en Kelly en haar fokkers.
Bedankt aan allen die wel begrijpen, of je nu de kant van de fokkers of de kant van Kelly kiest.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:33

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 20-04-25 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:54

mikey36 schreef:
volgens mij trek jij alane misschien te snel een conclusie, waardoor jij dingen gaat zeggen en verkondigen die heel erg fout aankomen.

als jij wel goed gelezen had wat er eerder geschreven staat had je ook gelezen dat die Adri WEL met de fokkers gesproken heeft. zij heeft WEL een poging gedaan om alsnog in deze pijnlijke zaak tot een oplossing te komen. mij lijkt dus dat Adri dan ook het recht heeft omhaar mening over deze fokker neer te schrijven. wat haar beweegredenen zijn om ervoor te streven dat Queen bij Kelly blijft, daar heb jij het gissen naar. ik ben er echter wel van overtuigd dat die dame er een gegronde reden voor heeft.

je mag dan wel vragen een je 10 jarige dochter of zij even wil komen kijken en wil bevestigen of jou teksten in het nederlands geschreven zijn. als ik al zie hoe jij hier in dit topic tekeer gaat, zou ik in haar plaats ook zeggen: ja mama, het is volkomen duidelijk Nederlands, mag ik nu terug met mijn barbie pop gaan spelen?

mij lijkt het wel duidelijk. als niemand jou zinnen wil interpreteren, zoals jij het interpreteerd, dan zijn het allemaal zielige zieltjes.

nee je wil enkele het laatste woord krijgen. waarvoor je nog liever onzin begint neer te pennen, dan een deftige mening. (die je nu echt wel al gegeven hebt)

mike

Welkom op bokt...
Voor iemand die net zijn of haar 2e reacties hier neerschrijft heb ik 1 advies... lees de boktregels eens door... gezien je reactie is lezen is niet je sterkste punt Haha!

Ga mensen geen verwijten waar je jezelf schuldig aan maakt.
Ik het laatste woord hebben??? prima als dat jou conclusie is, of ik daar ook maar enige waarde aan zal hechten. Je kent me helemaal niet en toch vel je een mening over mij, die werkelijkwaar nergens op gebaseerd is... Dat je vooringenomen bent is wel duidelijk, maar laat mijn dochter hier buiten....

en over onzin gesproken, lees je eigen bericht nog eens is....... (= een goed bedoelde tip)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:03

Ik ben het volkomen met Alane eens Ja
Ik fok zelf met 2 merrie's (heb nu 2 veulens lopen en ze zijn weer drachtig) en af en toe zit er een tussen die mij zo aanspreekt dat ik besluit deze te houden.
4 jaar geleden was dat Ustinov.
Als hij als 2jarige uit het land was gestolen en ik zou er na 9 jaar achterkomen waar hij was zou ik hem hoe dan ook terug willen halen.
Ongeacht van wie hij was of hoe goed hij het daar zou hebben.

Hebben jullie enig idee hoe bewerkelijk fokken/opfokken is?
Je bent een geruime tijd bezig de juiste hengst te zoeken, je merrie moet veterinair optimaal begeleid worden, daarna de geboorte met alle risico's vandien en tot slot moet je dier nog laten opgroeien tot een gezond volwassen paard.
Geloof mij dat schept echt een band met het paard.

Als ik de fokker was geweest had ik precies hetzelfde gedaan als deze fokkers, ik was tot het bittere einde rechtzaken blijven voeren tot ik mijn paard weer terug had.

mikey36

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:41

blijkbaar moet iedereen die het niet met jou eens is de bokt regels eens erop nalezen. want met die regels begin je telkens weer te zwaaien als iemand niet neerschrijft wat jij wil lezen.

die dochter van je heb je er zelf bij betrokken. (wat ook een poging was om je gelijk te halen)

jij concludeerd dat ik vooringenomen ben, omdat ik niet neerpen wat jij wil hebben dat er neergeschreven word.

zoals ik al eerder schreef kan ik best de beweegredenen van de fokkers hun reactie begrijpen. ik begrijp ook dat Kelly en haar vrienden hun beweegredenen hebben om te reageren zoals ze reageren.

maar ik begin mij ernstig af te vragen wat jou beweegredenen zijn om tegen iedereen die niet schrijft wat jij wil lezen, zo tekeer te blijven gaan.

je beweerd dat dit is om het topic er niet af te laten gooien. als jij zo tegen iedereen tekeer blijft gaan zal het topic ook afgesloten worden. (staat ook ergens tussen de regeltjes die ik niet gelezen heb)

dus in plaats van iedereen te gaan afkreken, stel ik voor om zelf ook on toppic te blijven.

kijk maar eens naar de reactie van ilindra. zij/ hij geeft netjes haar/ zijn mening weer. (sterker nog zij/ hij geeft je gelijk) zij/ hij geeft een visie vanuit zijn/ haar oogpunt. de mening is duidelijk en niet kwetsend naar anderen toe.

in het begin was er met jou mening ook niets mis, maar nu begind jou mening echt nergens meer op te slaan.
je hebt er lak aan wat anderen van jou mening denken zeg je. als dat echt zo is, dan blijf je niet tot in het oneindige doorbomen!!

mike

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:15

mikey36 schreef:
blijkbaar moet iedereen die het niet met jou eens is de bokt regels eens erop nalezen. want met die regels begin je telkens weer te zwaaien als iemand niet neerschrijft wat jij wil lezen.

Nogmaals lees mijn reacties eens, en als je het niet begrijpt vraag het.

mikey36 schreef:
die dochter van je heb je er zelf bij betrokken. (wat ook een poging was om je gelijk te halen)

en wie blijft erover doorzagen dan?
En als je even verder had gelezen dan had je ook gelezen waarom ik mijn dochter heb gevraagd... niet om anderen neer te halen zoals jij schijnbaar meent..... maar om erachter te komen of het mischien op een andere manier te lezen was.... anders dan ik bedoelde.
En dat heb ik hierboven ook neergeschreven...

mikey36 schreef:
jij concludeerd dat ik vooringenomen ben, omdat ik niet neerpen wat jij wil hebben dat er neergeschreven word.

zoals ik al eerder schreef kan ik best de beweegredenen van de fokkers hun reactie begrijpen. ik begrijp ook dat Kelly en haar vrienden hun beweegredenen hebben om te reageren zoals ze reageren.

En ik schrijf precies hetzelfde.. alleen vroeg jij in je eerste reactie hier op bokt wat de reden kon zijn dat ik nog reageerde... en die heb ik je gegeven, en jij schijnbaar niet gelezen

mikey36 schreef:
maar ik begin mij ernstig af te vragen wat jou beweegredenen zijn om tegen iedereen die niet schrijft wat jij wil lezen, zo tekeer te blijven gaan.

Te keer gaan????? waar? En over dat niet schrijven wat een ander wil lezen, daar zie ik er meerdere van in dit topic.

mikey36 schreef:
je beweerd dat dit is om het topic er niet af te laten gooien. als jij zo tegen iedereen tekeer blijft gaan zal het topic ook afgesloten worden. (staat ook ergens tussen de regeltjes die ik niet gelezen heb)

Tja als Adri mensen uitmaakt voor banketstaaf.... en dat is boktcensuur voor een niet zoaardig woord (vandaar ook mijn verwijzing naar de boktregels, mede om die censuur maar ook dat een ieder net zo veel mag en kan schrijven als hij of zij wil Haha! )
En lees de reactie van Adri eens hierboven.... ik geef netjes aan dat ik d'r niet begrijp, geef een reden aan waarom ik mijn dochter heb gevraagd, heb al eens mijn verontschuldigingen aangeboden.... en toch woorden mijn woorden verdraait, word ik van ik weet niet wat beschuldigd....
En dan wil jij mij vertellen dat ik wil hebben dat men alleen schrijft wat ik wil lezen????

mikey36 schreef:
dus in plaats van iedereen te gaan afkreken, stel ik voor om zelf ook on toppic te blijven.

Wie kraak ik dan waar af?

mikey36 schreef:
kijk maar eens naar de reactie van ilindra. zij/ hij geeft netjes haar/ zijn mening weer. (sterker nog zij/ hij geeft je gelijk) zij/ hij geeft een visie vanuit zijn/ haar oogpunt. de mening is duidelijk en niet kwetsend naar anderen toe.

Nee, en toch werd ik daar op afgerekend toen ik het op dezelfde manier vertelde...

mikey36 schreef:
je hebt er lak aan wat anderen van jou mening denken zeg je. als dat echt zo is, dan blijf je niet tot in het oneindige doorbomen!!

mike

Het boeit me ook niet of anderen mijn mening delen, en dat is ook het verschil.. ik haal er geen kuddes mensen bij om iemand wiens mening ik niet deel af te vallen....
Wat me wel boeit is dat mensen mijn woorden verdraaien, dingen vertellen die ik niet geschreven heb.... En vragen zien als een aanval.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:48

Hoi allemaal. Het gaat hier weer heftig aan toe zie ik!

Eerst zou ik adri willen vragen om het je niet zo fel aan te trekken. Ik weet dat je je best doet voor iedereen. Maar altijd goed doen gaat toch niet! En je echte vrienden weten dat ook, en zullen je ook altijd steunen in je zoekakties naar maar de gestolen paarden. Dus Alane, back off! Haal tegen mij uit zoveel je maar wilt, maar laat adri gerust! Ze doet zo haar best en jij doet niet anders dan haar lastig vallen met al je belachelijke opmerkingen zoals zielig! Hou er toch mee op! Daar heeft niemand baat bij. Hopelijk kwel je je eigen dochter ook niet zo! Arm kind dan!

Dan, alane, nog even over die verwijten! Als er besluiten worden neergeschreven door een advocaat, moeten die wel worden goedgekeurd door de clienten! Anders mag een advocaat die besluiten niet versturen naar de tegenpartij! Die zaken die ik dus al eerder vermelde als slecht op de voeten, slecht in conditie enz... zijn dus wel gelezen en goedgekeurd!!!

Hoh girl, ik heb nog geen papieren van Queen. Ik weet wel wat haar afstamming is ondertussen! En dat is ook al iets he! Al had ik nog nooit van Larome gehoord. Nu, na opzoekingen wel natuurlijk he.

En het klopt, Queen is twee maanden in beslag genomen geweest! En dat waren 2 heel lange maanden! Maar de rechter had beslist dat ze terug mocht komen! Ik mag er mee op jumping gaan en doen wat ik er altijd mee deed. Net als daarvoor! En je gaat mij toch niet vertellen dat als er bij die rechter ook 1 haar op zijn hoofd twijfelde aan onze eerlijkheid of onze goede zorgen t.o.v. Queen, dat we haar nooit hadden terug gekregen. Dan was Queen gewoon blijven staan waar ze stond. In kinrooi!

Ik begrijp ook wat Silvana zei. Ik had een paar jaar geleden een schimmel paardje, een pion merrie. Alle aftekeningen klopte met de papieren. Zelfs de leeftijd volgens onze paardentandarts. Toch bleef er iemand op jumping telken zeggen dat dat geen pion was. Hij zou haar kennen. Nu is ze verkocht aan mensen voor de kweek. En natuurlijk hebben zij nu ook de papieren van dat paard. En toch blijft die man zeggen dat het papier niet het echte papier was van haar! Ik weet het niet, maar zo zie je maar.

Ook heb ik Queen laten Chippen tegen diefstal en heb ik een aankoopsbewijs! Het is natuurlijk geen echt factuur maar er staat op dat wij Queen daar hebben gekocht met nog een andere pony. En deze mensen willen dat ook komen getuigen in de rechtbank. Net zoals de man die ons deze 2paardjes heeft aangewezen dat wil doen! Net zoals nog vele andere mensen dat willen komen doen! Als wij oneerlijk zouden zijn, zouden deze mensen hun nek niet voor mij willen uitsteken!

Om dan nog even verder te gaan over papieren. Het is inderdaad zo dat in duitsland papieren een eigendomsbewijs is. Als er in duitsland een paard gestolen wordt, en het wordt terug gevonden in duitsland, gaat het altijd terug naar de vorige eigenaar.

In België en Nederland werkt dat zo niet. Daar is een papier geen eigendomsbewijs! Hier is het een afstammingsbewijs! De reden dat Queen niet terug naar duitsland is gemoeten is omdat we haar hier in België hebben gekocht. En omdat ze nog steeds in België is! Hier telt de belgische grondwet! En niet de duitse.

Groetjes, kelly

mikey36

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:57

niemand heeft er een kudde mensen bijgehaald hoor. die kudde komt hier namelijk samen omdat ze ervoor kiezen om hier een kijkje te komen nemen. (mocht je over het hoofd gezien hebben dat dit een forum is ?....)

dat mensen jou 'vragen' als een aanval interpreteren komt misschien omdat de mannier waarop de vraag gesteld word nogal gortig neergezet is.

je blijft wel zeggen dat niemand je teksten leest. als men ze enkel samen vat zoals ze overkomen. mischien geen slecht idee om toch eens een andere (en mischien vriendelijke) verwoordings wijze te zoeken.

je kan je prima inleven met de fokkers. je zegt ook jezelf te kunnen inleven in Kelly haar situatie. maar van dat inlevingsvermogen is bitter weinig terug te vinden hoor.

en met 1 zinnetje waarin je dan toch een zekere zin van lof naar Kelly toe prijst. die zin vind ik dan vijgen na pasen. als je eerst kijkt naar wat je voorheen geschreven hebt.

jou mening is allang duidelijk. ik ga daar niet meer verder op in. (zelfs al weet ik dat je weer je laatste woord wil hebben.) van mij mag je het hebben hoor.

zolang jij met een bord voor je kop blijft rondlopen en blijft tieren dat anderen jou berichten niet lezen. (terwijl ik goed kan merken dat jij zelf de berichten maar half leest) is er geen zinvolle discutie mogenlijk.

voor mij hoef je niet eens te zijn met wat ik denk, of wat anderen denken. maar stilaan krijgt jou mening met der tijd wel een lege betekenis in dit forum. juist omdat je altijd aan het langste eind wil blijven trekken. de ene keer onder het mom dat men jou berichten niet leest, de andere keer omdat men de forum regels niet respecteerd.

mike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:09

En kelly zijn julie dus wel in bezit van een factuur neem ik aan?

Mijn paardje heb ik ook zonder papier gekocht, ik ken haar vanaf dat ze twee was ,maar ze heeft dan ook geen brandmerk.
Haar vorige eigenaar heeft een fok poging gedaan die uitliep op een tweelingdracht dus de dierenarts heeft die er af laten komen, toen hebben wij ze gekocht en mocht ik ze als nog naar de hengst brengen omdat die dekking niet goed was gegaan de eerste keer.Maar op mijn opmerking dat het weinig zin heeft omdat ze geen papieren had zei de hengsten houder ,o een papier dat heb ik zo voor je geregeld.
Ik heb niet toegehapt en ben dus eigenaar van een papierloze merrie en de dekking heb ik ook gelaten wat het was.

Maar kelly ,ik denk wel dat ik begrijp dat je een veulen van queen wilt , niet om een veulen te fokken en door te verkopen voor veel geld ,maar puur voor je zelf als voorzetting van queen.

Nu heb ik ook wel eens spijt dat ik toen de dekking niet heb gedaan zo'n erfgenaampje van je eigen paard moet toch wel leuk zijn,

Ik hoop dat julie mijn tekst een beetje begrijpen , ik heb hem niet nalaten lezen door mijn 9- jarige dochter Knipoog

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:14

Bedankt Kelly en ook de nieuwkomer, ken haar naam niet, maar de mail hierboven is van haar. Het pakt mij heel erg Kelly, ik weet hoe ongeveer een jaar geleden mijn hulp werd ingeroepen door J.M.V.L. om je te helpen. Woorden maak ik niet meer vuil, moet nu stoppen want de mensen van de tinkers zijn hier en wij gaan nu Swieber en Tess zoeken.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:16

Geen dank Adri! ga maar rustig verder werken! Als er iets is waar je hulp voor nodig hebt, je weet hoe je mij kan bereiken he!!! En succes bij het zoeken!!!

Hoi Silvana, dan heeft jou dochter het goed gelezen want voor mij is het klaar en duidelijk! hihi

Het is inderdaad zo dat wij een soort van factuur hebben. dus daar zijn we toch correct in. Het waren ook hengstenhouders en mensen die in het bestuur van de BWP zitten die mij wel een papier konden regelen. Dat ik die moeite niet moet doen om daar achter te gaan zoeken!

Ook klopt het wanneer je zegt dat Queen geen 'fokmerrie' moet worden. Ik wil gewoon 1 veulen van Queen zodat ik later als Queen er niet meer is, toch nog iets van haar heb.

Aangezien ik nog maar 22 ben, heb ik helemaal geen dochter, maar mijn hondje laika zit bij mij op het bed en die hoor ik toch niet, dus zal het wel goed zijn zeker.

Groetjes, ikke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:53

Adri ik hoop dat julie een spoor vinden, ik ben druk aan het flyeren geweest vanochtend.
Bedacht alleen dat ze mijn spoor konden volgen van braschaat tot brecht aan de flyers Haha! .

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:00

KellyC schreef:
Ik begrijp ook wat Silvana zei. Ik had een paar jaar geleden een schimmel paardje, een pion merrie. Alle aftekeningen klopte met de papieren. Zelfs de leeftijd volgens onze paardentandarts. Toch bleef er iemand op jumping telken zeggen dat dat geen pion was. Hij zou haar kennen. Nu is ze verkocht aan mensen voor de kweek. En natuurlijk hebben zij nu ook de papieren van dat paard. En toch blijft die man zeggen dat het papier niet het echte papier was van haar! Ik weet het niet, maar zo zie je maar.

In zo'n geval van twijfel zou je DNA kunnen laten vergelijken... om te kijken of een paard daadwerkelijk afstamt van die hengst.
Vroeger hebben we hier de Lucky Boy affaire gehad, op papier zou het afstammelingen zijn van Lucky Boy terwijl een andere hengst bevrucht heeft.
Dan hebben we onlangs de Lowina affaire gehad, waar DNA uitsluitsel heeft gegeven welke hengst de vader was van die merrie...
Ook gebeurd het wel eens dat rietjes worden verwisseld, een merrie onder de verkeerde hengst wordt gezet, of een hengst uitbreekt....

KellyC schreef:
Ook heb ik Queen laten Chippen tegen diefstal en heb ik een aankoopsbewijs!

Een bewijs van betaling voldoet, een paardenpaspoort is geen juridisch bewijs van eigendom, in geen enkel EU-land.

In Nederland is bij geschillen (en niet bij diefstal) dat diegeen die aantoonbaar het meeste betaald voor de verzorging en onderhoud, de eigenaar (behoudens dus diefstal of ontvreemding)

mikey36

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:07

@ adri: ik ben een mannelijke versie hoor Haha!

ik heb begrepen dat je op zoek gaat vandaag naar gestolen tinkers. sta me toe u daarbij zeer veel succes mee te wensen. ik vind het zeer knap dat er mensen zich met deze dingen kan bezighouden.
gellukkig behoef ik mij niet op uw werk te moeten beroepen, maar kan mij wel voorstellen dat indien ik slachtoffer ben, hulp zeer sterk op prijs zou kunnen stellen.

ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen te zoeken.

mike

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:17

Hoi, ik kreeg een pb van alane, je mag alles rustig in het publiek gooien, iedereen mag hier lezen wat er gezegd word. Daarom heb ik het gekopieerd en hier weer geplakt.

/edit Lielle
PBs mogen niet openbaar worden gemaakt
Laatst bijgewerkt door Lielle op 09-06-05 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: PBs verwijderd

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:18

Even een hart onder riem en een stukje advies voor kelly en Adri; probeer de kritiek niet zo persoonlijk op te vatten... blijf er vooral goed bij stil staan dat alles wat gezegd wordt op bokt slechts woorden zijn van mensen die jullie persoonlijk niet eens kennen. Ik denk niet dat de teksten die in dit topic geschreven worden als persoonlijke aanval bedoeld zijn en als dat wel het geval zou zijn dan zegt dat meer over de schrijver dan over jullie. Dat soort opmerkingen kunnen jullie denk ik het beste 'links er in en rechts er uit' laten gaan, die zijn het nl. imo niet waard om lang bij stil te staan. Ik ben er van overtuigd dat jullie beiden mensen zijn met het hart op de jusite plaats, ik ben in dit topic eerder zelf ook opgekomen voor de Duitse mensen (niet omdat ik achter hun stond of sta, maar puur om een objectief standpunt/mening te belichten) en dat begrepen jullie beiden volkomen. Kelly heeft me toen nog bedankt dat ik een stukje begrip wou laten zien voor de Duitse mensen, juist omdat zij het ook zo erg voor ze vindt dat deze situatie bestaat. Dat zegt mij wel iets over Kelly's karakter. Maar Kelly, laat je niet gek maken door negatieve woorden/kritiek van mensen in dit topic, dat is verspilling van je energie. Kostbare energie die je beter in je paarden kan steken. Heel veel succes en sterkte gewenst met het verdere verloop van deze nare situatie.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:28

AKellyC:
Kijk en daarom heb ik al meerdere keren gezegd lees de boktregels....
PM/PB = Persoonlijk, en mag je dus niet in een topic openbaar maken.
Ik heb hiervoor dus ook ge-TeMd.
ik het per PB gedaan om het een en ander duidelijk te krijgen cq te maken.....

@Vikki: Ik heb het ook normaal er neer gezet en vanaf dat moment schiet dus de helee meut op de kast...
Dat de dames en heer niet goed lezen is alleen op deze pagina al te zien...
de reactie van Silvana over haar 9 jarige dochter en de reactie die Kelly erop geeft....

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:33

Alane schreef:
AKellyC:
Kijk en daarom heb ik al meerdere keren gezegd lees de boktregels....
PM/PB = Persoonlijk, en mag je dus niet in een topic openbaar maken.
Ik heb hiervoor dus ook ge-TeMd.
ik het per PB gedaan om het een en ander duidelijk te krijgen cq te maken.....

@Vikki: Ik heb het ook normaal er neer gezet en vanaf dat moment schiet dus de helee meut op de kast...
Dat de dames en heer niet goed lezen is alleen op deze pagina al te zien...
de reactie van Silvana over haar 9 jarige dochter en de reactie die Kelly erop geeft....

Ik heb Kelly een pb'tje gestuurd om te vertellen dat het openbaar maken van pb's tegen de boktregels is. Ik heb overigens niet alle reacties door gelezen, dus ik heb geen flauw benul wat jij wellicht gezegd zou kunnen hebben... Lachen Maar ik kan begrijpen dat Kelly en Adri emotioneel wat beladen zijn mbt dit topic. Aan een kant jammer, maar ook wel enigzins logisch. Ik hoop aleen dat ze in dit topic een beetje afstand kunnen nemen van hun emoties zodat ze begrijpen dat ongetwijfeld niets als persoonlijke aanval naar hen bedoeld zal zijn. Misschien even met zijn allen tot 10 tellen en het topic weer op aangename toon voort zetten? Alane lijkt me ook de moeilijkste niet; die heeft wat ze gezegd heeft volgens mij niet zo aanvallend bedoeld als het overgekomen lijkt te zijn.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:35

gevonden....
Alane schreef:
Ach Paars ik kon je reacties al niet plaatsen in dit topic... tot ik de laatste reactie las van Adri.... wederom voorspelbaar en zeer zielig.
Als je op deze manier zieltjes moet winnen.....

Daar noem ik Adri niet zielig... maar Paars.
Het is daarom niet netter of mooier maar, laat ik het zo zeggen, ik kom Paars wel vaker tegen in discussie/woordenwisselingen en kon nu het en ander plaatsen Haha!

Mijn excuses dan aan Adri als ze zich aangesproken voelde, was echt niet aan jouw bedoeld, vandaar ook mijn vraag aan opheldering.

En nog wat gevonden.... Kelly bedoelde je MohGirl ? ipv van Hoh girl? ik kwam haar vraag tegen over de papieren van Queen... Clown

Precies Vikki....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:18

Alane ,deze mensen hebbenhet moeilijk kun je niet ze niet met rust laten? Er zijn toch nog genoeg andere topics waar je bezig kan zijn.Ik heb de oprechtheid van Kelly in het begin ook in twijfel getrokken omdat ik gewoon vond hoe kun je in godsnaam een brandmerk niet zien.Maar wat gebeurt is is gebeurt en Kelly heeft er een bak ellende aan overgehouden.Denk je echt dat ze er mee begonnen zou zijn als ze wist wat ze zich op de hals haalde?.En zo'n kostbaar paard is queen niet.Het is een gewoon paard wat het in de sport leuk doet omdat ze een baasje heeft waarmee het klikt.
Nogmaals ik ben het met kelly ook niet altijd eens geweest maar wij hebben dat via pb opeen normale manier kunnen uitpraten ,ik begrijp haar nu beter.Dus Kelly is heus niet de dwarse meid waar voor je haar houd.
Jij bent het die hier vrij belachelijk aan het reageren bent , je moet en zou het laatste woord hebben , kan je dingen nu niet laten rusten? Of heb je niks anders te doen,
Verdikkeme je kan zelfs mij ongeduldig krijgen en ik moet je zeggen dan kom je van goede huize Haha! , normaal gezien ben ik heel goed in het negeren van mensen.

En nee ik vraag mijn 9-jarige dochter niet deze brief na te lezen het kind gaat het niet snappen volwassen mensen die ruzie maken via mail.

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:24

silvana,
2 zielen 1 gedachten. Knipoog

ze zal echt niets anders te doen hebben. en dat verteld mij voldoende over wat voor persoon alane is. }>

groetjes mieke

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:38

silvana schreef:
Alane ,deze mensen hebbenhet moeilijk kun je niet ze niet met rust laten? Er zijn toch nog genoeg andere topics waar je bezig kan zijn.

ik hoef met niemand te bespreken hoe ik mijn tijd besteed en waarmee Knipoog

silvana schreef:
Ik heb de oprechtheid van Kelly in het begin ook in twijfel getrokken omdat ik gewoon vond hoe kun je in godsnaam een brandmerk niet zien.

En daar hebben we al misverstand no 1: Ik heb haar oprechtheid niet in twijfel getrokken. En trek haar oprechtheid ook niet in twijfel.

silvana schreef:
Maar wat gebeurt is is gebeurt en Kelly heeft er een bak ellende aan overgehouden.Denk je echt dat ze er mee begonnen zou zijn als ze wist wat ze zich op de hals haalde?.En zo'n kostbaar paard is queen niet.Het is een gewoon paard wat het in de sport leuk doet omdat ze een baasje heeft waarmee het klikt.

Wat heeft kostbaar of niet kostbaar er nu mee te maken???? Of dat het leuk klikt?

silvana schreef:
Nogmaals ik ben het met kelly ook niet altijd eens geweest maar wij hebben dat via pb opeen normale manier kunnen uitpraten ,ik begrijp haar nu beter.Dus Kelly is heus niet de dwarse meid waar voor je haar houd.

Je moet niet proberen te bedenken wat ik vind of denk.... kan ik zelf veeeeeeel beter.
1 pb werd al besproken hier in het topic, een andere openbaar gemaakt....

silvana schreef:
Jij bent het die hier vrij belachelijk aan het reageren bent , je moet en zou het laatste woord hebben , kan je dingen nu niet laten rusten? Of heb je niks anders te doen,

Moah, ik heb hier niemand uitgemaakt voor banketstaaf... ik openbaar geen pb's van mensen.... en ik probeer niet te regelen hoe iemand zijn of haar tijd moet gaan besteden... en maak niemand uit voor belachelijk....

silvana schreef:
Verdikkeme je kan zelfs mij ongeduldig krijgen en ik moet je zeggen dan kom je van goede huize Haha! , normaal gezien ben ik heel goed in het negeren van mensen.

Ik snap werkelijk waar niet waar jij je mee bemoeit, waar je je druk om maakt en waarom jij uberhaupt reageerd op mijn berichten......

silvana schreef:
En nee ik vraag mijn 9-jarige dochter niet deze brief na te lezen het kind gaat het niet snappen volwassen mensen die ruzie maken via mail.
ik zie die ruzie niet.... mischien toch handig om je dochter even te vragen of ze mensen ruzie ziet maken hier op dit openbare forum... krijg je mischien een andere kijk op de zaak.... en heeeeel mischien leer je dan ook nog lezen Ach gut Tong uitsteken

@Ardennen: Dat verteld jou helemaal niets..... maar dan ook helemaal niets.... Je zoun er eens aan moeten denken dat er ook mensen zijn die mischien op dagen niets anders kunnen dan zitten, hoe graag ze ook wat anders zouden willen doen!!!!!!!!!!!!
En als je dat kunt uitsluiten dan pas heb je het recht te oordelen over de tijdsbesteding van mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:04

Als jij nu eens stopt met reageren alane, en een school op gaat richten voor mensen die niet kunnen lezen, dan besteed jij je tijd nuttig want op een of andere manier denk je dat niemand hier kan lezen.
Ik kan je vertellen dat ik al mijn schooldiploma's heb behaalt.

Normaal reageer ik inderdaad niet op mensen maar nu bemoei ik me er mee omdat het hier best gezeliig was ,en we (ik dus niet alleen ) oprecht geïntresseerd waren in Kelly en Queen.

Dus je kan gerust zijn op jou posts zal ik verder niet reageren.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:08

silvana schreef:
Normaal
reageer ik inderdaad niet op mensen
maar nu bemoei ik me er mee omdat het hier best gezeliig was

Jeuh Clown