Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mikey36 schreef:volgens mij trek jij alane misschien te snel een conclusie, waardoor jij dingen gaat zeggen en verkondigen die heel erg fout aankomen.
als jij wel goed gelezen had wat er eerder geschreven staat had je ook gelezen dat die Adri WEL met de fokkers gesproken heeft. zij heeft WEL een poging gedaan om alsnog in deze pijnlijke zaak tot een oplossing te komen. mij lijkt dus dat Adri dan ook het recht heeft omhaar mening over deze fokker neer te schrijven. wat haar beweegredenen zijn om ervoor te streven dat Queen bij Kelly blijft, daar heb jij het gissen naar. ik ben er echter wel van overtuigd dat die dame er een gegronde reden voor heeft.
je mag dan wel vragen een je 10 jarige dochter of zij even wil komen kijken en wil bevestigen of jou teksten in het nederlands geschreven zijn. als ik al zie hoe jij hier in dit topic tekeer gaat, zou ik in haar plaats ook zeggen: ja mama, het is volkomen duidelijk Nederlands, mag ik nu terug met mijn barbie pop gaan spelen?
mij lijkt het wel duidelijk. als niemand jou zinnen wil interpreteren, zoals jij het interpreteerd, dan zijn het allemaal zielige zieltjes.
nee je wil enkele het laatste woord krijgen. waarvoor je nog liever onzin begint neer te pennen, dan een deftige mening. (die je nu echt wel al gegeven hebt)
mike
mikey36 schreef:blijkbaar moet iedereen die het niet met jou eens is de bokt regels eens erop nalezen. want met die regels begin je telkens weer te zwaaien als iemand niet neerschrijft wat jij wil lezen.
mikey36 schreef:die dochter van je heb je er zelf bij betrokken. (wat ook een poging was om je gelijk te halen)
mikey36 schreef:jij concludeerd dat ik vooringenomen ben, omdat ik niet neerpen wat jij wil hebben dat er neergeschreven word.
zoals ik al eerder schreef kan ik best de beweegredenen van de fokkers hun reactie begrijpen. ik begrijp ook dat Kelly en haar vrienden hun beweegredenen hebben om te reageren zoals ze reageren.
mikey36 schreef:maar ik begin mij ernstig af te vragen wat jou beweegredenen zijn om tegen iedereen die niet schrijft wat jij wil lezen, zo tekeer te blijven gaan.
mikey36 schreef:je beweerd dat dit is om het topic er niet af te laten gooien. als jij zo tegen iedereen tekeer blijft gaan zal het topic ook afgesloten worden. (staat ook ergens tussen de regeltjes die ik niet gelezen heb)
mikey36 schreef:dus in plaats van iedereen te gaan afkreken, stel ik voor om zelf ook on toppic te blijven.
mikey36 schreef:kijk maar eens naar de reactie van ilindra. zij/ hij geeft netjes haar/ zijn mening weer. (sterker nog zij/ hij geeft je gelijk) zij/ hij geeft een visie vanuit zijn/ haar oogpunt. de mening is duidelijk en niet kwetsend naar anderen toe.
mikey36 schreef:je hebt er lak aan wat anderen van jou mening denken zeg je. als dat echt zo is, dan blijf je niet tot in het oneindige doorbomen!!
mike
KellyC schreef:Ik begrijp ook wat Silvana zei. Ik had een paar jaar geleden een schimmel paardje, een pion merrie. Alle aftekeningen klopte met de papieren. Zelfs de leeftijd volgens onze paardentandarts. Toch bleef er iemand op jumping telken zeggen dat dat geen pion was. Hij zou haar kennen. Nu is ze verkocht aan mensen voor de kweek. En natuurlijk hebben zij nu ook de papieren van dat paard. En toch blijft die man zeggen dat het papier niet het echte papier was van haar! Ik weet het niet, maar zo zie je maar.
KellyC schreef:Ook heb ik Queen laten Chippen tegen diefstal en heb ik een aankoopsbewijs!
Alane schreef:AKellyC:
Kijk en daarom heb ik al meerdere keren gezegd lees de boktregels....
PM/PB = Persoonlijk, en mag je dus niet in een topic openbaar maken.
Ik heb hiervoor dus ook ge-TeMd.
ik het per PB gedaan om het een en ander duidelijk te krijgen cq te maken.....
@Vikki: Ik heb het ook normaal er neer gezet en vanaf dat moment schiet dus de helee meut op de kast...
Dat de dames en heer niet goed lezen is alleen op deze pagina al te zien...
de reactie van Silvana over haar 9 jarige dochter en de reactie die Kelly erop geeft....
Alane schreef:Ach Paars ik kon je reacties al niet plaatsen in dit topic... tot ik de laatste reactie las van Adri.... wederom voorspelbaar en zeer zielig.
Als je op deze manier zieltjes moet winnen.....
silvana schreef:Alane ,deze mensen hebbenhet moeilijk kun je niet ze niet met rust laten? Er zijn toch nog genoeg andere topics waar je bezig kan zijn.
silvana schreef:Ik heb de oprechtheid van Kelly in het begin ook in twijfel getrokken omdat ik gewoon vond hoe kun je in godsnaam een brandmerk niet zien.
silvana schreef:Maar wat gebeurt is is gebeurt en Kelly heeft er een bak ellende aan overgehouden.Denk je echt dat ze er mee begonnen zou zijn als ze wist wat ze zich op de hals haalde?.En zo'n kostbaar paard is queen niet.Het is een gewoon paard wat het in de sport leuk doet omdat ze een baasje heeft waarmee het klikt.
silvana schreef:Nogmaals ik ben het met kelly ook niet altijd eens geweest maar wij hebben dat via pb opeen normale manier kunnen uitpraten ,ik begrijp haar nu beter.Dus Kelly is heus niet de dwarse meid waar voor je haar houd.
silvana schreef:Jij bent het die hier vrij belachelijk aan het reageren bent , je moet en zou het laatste woord hebben , kan je dingen nu niet laten rusten? Of heb je niks anders te doen,
silvana schreef:Verdikkeme je kan zelfs mij ongeduldig krijgen en ik moet je zeggen dan kom je van goede huize, normaal gezien ben ik heel goed in het negeren van mensen.
silvana schreef:ik zie die ruzie niet.... mischien toch handig om je dochter even te vragen of ze mensen ruzie ziet maken hier op dit openbare forum... krijg je mischien een andere kijk op de zaak.... en heeeeel mischien leer je dan ook nog lezenEn nee ik vraag mijn 9-jarige dochter niet deze brief na te lezen het kind gaat het niet snappen volwassen mensen die ruzie maken via mail.
silvana schreef:Normaal
reageer ik inderdaad niet op mensen maar nu bemoei ik me er mee omdat het hier best gezeliig was