_Lorette_ schreef:Ik ben zo benieuwd hoe dit voor de jury's is. Wat meevalt, wat een uitdaging is, etc.Iemand die daar wat over kan en wil vertellen?
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Ik heb wel het idee dat iedereen vooral hun beste proeven instuurt, want ik kan lekker punten. Ik kon gisteren echt een flink aantal 8en en 9ens kwijt.
De uitdaging is toch wel de manier waarop er gefilmd wordt. Meestal gaat het prima, maar er zitten er ook een aantal bij waar je bijna zeeziek van wordt. En soms zou je toch wel even een aantal vingers tussen een neusriem willen steken. Ik had er gisteren eentje bij zitten die dat bij het rondje zelf al netjes deed. En met donkere bakken is de korte zijde bij A niet altijd even scherp te zien, de telefoons focussen dan toch anders dan je live zou doen.
Wat ook erg leuk is dat je het commentaar nog ruimer uit kan schrijven en het is ook erg leuk om de verschillende omstandigheden te zien. Van trekkers die vlak langs de bak scheuren tot paarden die de filmer lastig vallen.