Pipodipo schreef:Of ze is blij dat ze Z mag blijven starten, terwijl dat eigenlijk niet mag. Over regels gesproken
.
Zou het niet kunnen dat ze voor Eve al eens Z heeft gereden?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BloemBloem schreef:k_m schreef:Zou ook niet leuk zijn voor de mensen in m2 als je daar met zo een paard komt aanzetten lijkt me..
Wat een gekke opmerking.
Ze zijn pas net een combinatie, omdat hij een aardige trukendoos heeft wil dat
niet zeggen dat Britt ze er direct correct uit zal rijden.
MyWishMax schreef:Er is een verschil tussen de regels niet volgen, dus een klasse starten waar je niet in mag starten en tussen iets starten waar je wel mag starten en mensen alleen jaloers kunnen reageren maar waar je je wel netjes aan de regels houdt.
Ik zou ook de m2 wel over willen slaan met mijn paard, maar dat mag ik niet omdat ik niet voldoende paarden in het z heb gehad. Net als dat ik niet meer in de b mag starten omdat ik daarvoor al te hoog gestart heb met haar.
Ik vind het een probleem van de knhs die blijkbaar zijn eigen regels niet naleeft. Niet van Britt, daar vind ik het knap van dat ze zo met hem weg rijd want een leermeester is echt niet zo makkelijk als mensen denken haha.
SusanH schreef:Als je nog geen combinatie bent en/of zelf nog moeite hebt met de oefeningen kan je paard nog zo goed zijn, is idd geen garantie dat je al die knopjes kan benutten. Ik heb ooit als L ruiter een ex grand prix paard gereden. Kan je vertellen, was niet leuk. Kon er niks mee
Jessix schreef:SusanH schreef:Als je nog geen combinatie bent en/of zelf nog moeite hebt met de oefeningen kan je paard nog zo goed zijn, is idd geen garantie dat je al die knopjes kan benutten. Ik heb ooit als L ruiter een ex grand prix paard gereden. Kan je vertellen, was niet leuk. Kon er niks mee
Ik voelde me eerder super knullig...Paard bleef maar wissels springen omdat ik blijkbaar steeds ging verzitten.
Jessix schreef:SusanH schreef:Als je nog geen combinatie bent en/of zelf nog moeite hebt met de oefeningen kan je paard nog zo goed zijn, is idd geen garantie dat je al die knopjes kan benutten. Ik heb ooit als L ruiter een ex grand prix paard gereden. Kan je vertellen, was niet leuk. Kon er niks mee
Ik voelde me eerder super knullig...Paard bleef maar wissels springen omdat ik blijkbaar steeds ging verzitten.