Kijktip: Opgezadeld met Britt vanaf vanavond op tv

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:32

Pipodipo schreef:
Of ze is blij dat ze Z mag blijven starten, terwijl dat eigenlijk niet mag :)* . Over regels gesproken := .

Zou het niet kunnen dat ze voor Eve al eens Z heeft gereden?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:46

Daar kan ik me dus helemaal niet druk om maken. En idd ze reageert heel relaxt. Was mij niet gelukt :o

k_m

Re: Kijktip: Opgezadeld met Britt vanaf vanavond op tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:12

Zou ook niet leuk zijn voor de mensen in m2 als je daar met zo een paard komt aanzetten lijkt me..

yakari123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:32

[/quote]
Of ze is blij dat ze Z mag blijven starten, terwijl dat eigenlijk niet mag :)* . Over regels gesproken := .[/quote]

Ze kan toch gewoon dispensatie hebben aangevraagd :?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:46

Ik kan daar ook echt niet wakker van liggen. Leef en laat leven.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:48

k_m schreef:
Zou ook niet leuk zijn voor de mensen in m2 als je daar met zo een paard komt aanzetten lijkt me..

Wat een gekke opmerking.

Ze zijn pas net een combinatie, omdat hij een aardige trukendoos heeft wil dat
niet zeggen dat Britt ze er direct correct uit zal rijden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:51

Als je nog geen combinatie bent en/of zelf nog moeite hebt met de oefeningen kan je paard nog zo goed zijn, is idd geen garantie dat je al die knopjes kan benutten. Ik heb ooit als L ruiter een ex grand prix paard gereden. Kan je vertellen, was niet leuk. Kon er niks mee :')

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:56

BloemBloem schreef:
k_m schreef:

Wat een gekke opmerking.

Ze zijn pas net een combinatie, omdat hij een aardige trukendoos heeft wil dat
niet zeggen dat Britt ze er direct correct uit zal rijden.

Nee tuurlijk snap ik dat, maar ik wil maar zeggen dat het nooit goed is. Als ze Z start is het buiten de regels, maar als ze M2 zou starten zou er wss commentaar op komen dat ze dan iedereen de baan uit rijd met zo een paard. Het is gewoon nooit goed lijkt het :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:03

Er is een verschil tussen de regels niet volgen, dus een klasse starten waar je niet in mag starten en tussen iets starten waar je wel mag starten en mensen alleen jaloers kunnen reageren maar waar je je wel netjes aan de regels houdt.

Ik zou ook de m2 wel over willen slaan met mijn paard, maar dat mag ik niet omdat ik niet voldoende paarden in het z heb gehad. Net als dat ik niet meer in de b mag starten omdat ik daarvoor al te hoog gestart heb met haar.

Ik vind het een probleem van de knhs die blijkbaar zijn eigen regels niet naleeft. Niet van Britt, daar vind ik het knap van dat ze zo met hem weg rijd want een leermeester is echt niet zo makkelijk als mensen denken haha.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:11

MyWishMax schreef:
Er is een verschil tussen de regels niet volgen, dus een klasse starten waar je niet in mag starten en tussen iets starten waar je wel mag starten en mensen alleen jaloers kunnen reageren maar waar je je wel netjes aan de regels houdt.

Ik zou ook de m2 wel over willen slaan met mijn paard, maar dat mag ik niet omdat ik niet voldoende paarden in het z heb gehad. Net als dat ik niet meer in de b mag starten omdat ik daarvoor al te hoog gestart heb met haar.

Ik vind het een probleem van de knhs die blijkbaar zijn eigen regels niet naleeft. Niet van Britt, daar vind ik het knap van dat ze zo met hem weg rijd want een leermeester is echt niet zo makkelijk als mensen denken haha.

Van mij mag Britt direct LT met hem starten als ze dat wil, maar dan hebben we wel een wijziging in de regels nodig zodat dat dan meteen voor iedereen geldt.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:13

Uhhhggggg wil je nou zeggen dat ik daadwerkelijk een aflevering heb gemist??? Afl 4 toch??

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:10

Ze heeft met Eve Z gestart toch?
George heeft GP gelopen als ik mij niet vergis? Dan is het toch de hoogst gezamenlijke klasse starten, Dus Z?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:14

Ja, z gestart maar geen winst gereden. Je moet wel winst in een klasse gereden hebben.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:23

HC gestart zelfs, verder niet, las ik in de hoefslag een tijd geleden. En HC telt niet, dus...

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:57

SusanH schreef:
Als je nog geen combinatie bent en/of zelf nog moeite hebt met de oefeningen kan je paard nog zo goed zijn, is idd geen garantie dat je al die knopjes kan benutten. Ik heb ooit als L ruiter een ex grand prix paard gereden. Kan je vertellen, was niet leuk. Kon er niks mee :')

Ik voelde me eerder super knullig... :') Paard bleef maar wissels springen omdat ik blijkbaar steeds ging verzitten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:05

Jessix schreef:
SusanH schreef:

Ik voelde me eerder super knullig... :') Paard bleef maar wissels springen omdat ik blijkbaar steeds ging verzitten.

Ik kwam niet eens in galop...

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:14

MyWishMax schreef:
Jessix schreef:

Ik kwam niet eens in galop...

Vriendin van mij rijdt mijn PSG paard af en toe, en kreeg’m ook niet in galop :') terwijl ze echt wel netjes kan rijden!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:20

De galophulp is ook wel zo ongeveer de meest "persoonlijke" hulp die er is hoor, ik kreeg ook ooit een paard te rijden wat Z geklasseerd was en ik was het zelf ook, maar de eerste keren aangalloperen was net alsof ik er een aan het aanrijden was :D . Al sprong mijn vader die nooit verder dan manegeniveau had gereden wel zo een serie om de twee met een paard van mij omdat ie gewoon braaf deed wat ik zei en wel stil kon zitten :)

Ik geloof dat het verhaal van Britt uiteindelijk was dat de HC per abuis geweest zou zijn, en ze had wel winst gereden als het een reguliere start geweest was.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:41

Jessix schreef:
SusanH schreef:

Ik kon niet normaal draven alleen in passage := en idd ik voelde me heel knullig. Galop lukte weer wel :))

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:06

k_m schreef:

Zo gaat dat in de sport. Er zijn altijd concurrenten met veel betere paarden, fancy trainers en vooral meer geld ;)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:33

Nou ik zat dus steeds in galop, maar dat was omdat ik af wilde wenden en vervolgens deed ik dus weer wat waardoor ik wissels kreeg! :+ Ik heb me rot gelachen! Gelukkig mocht ik het paard een tijdje rijden vanwege de zwangerschap van zijn eigenaar, dus uiteindelijk begrepen we elkaar wel. Maar die eerste paar keren... :o

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:34

SusanH schreef:
Jessix schreef:

Ik kon niet normaal draven alleen in passage := en idd ik voelde me heel knullig. Galop lukte weer wel :))

Gewoon volhouden dat, dat je bedoeling was! :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 18:19

Net gezien op KIJK. Te kleine truuk, teveel zooi. Ze moet echt eens een keer gaan organiseren. Doucheruimte voor de paarden gebruiken als eigen douche, hehe... Slim! :D Zomaar 500 euro krijgen voor de promotie van Bibi en Tina... Hmmmmm............. (en wel slim om het aan Brooke Hospitals te geven ipv in eigen zak te steken) Jammer dat ze niet mee kon doen aan de Nationals, maar net wat er werd gezegd, volgend jaar is er weer een kans. Wat een ENUUUURRRRRRRRME plasvlek op de achterhand van George, allemachtig, hoe kreeg HIJ dat voorelkaar?! :oo

Is die regel niet een beetje té streng? Een wondje dat echt zowat microscopisch klein is en dan niet door laten gaan aan de wedstrijden? Is dat niet een beetje harsh tegenover Britt? Of echt niet door de vingers zien?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:29

Ik kijk t programma met mijn dochter van 12
Die is helemaal britt fan

Ik krijg zelf beetje kriebels van de chaos on haar heen
Jemig die ruimte in t wagentje
Kreeg gelijk jeukende handen

Vindt t wondje op de schiefel een wat overtrokken gebeuren .
Zou t mijn paard zijn zou ik t weg laten halen.
Neem aan dat dat kan .

George is echt een braaf netjes opgeleid paard . Maar had ook niet anders verwacht vanuit de stallen van Annabelle Collins. ( zus van mijn ex baas )

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:02

Nou coonart, ze moet natuurlijk niks. Alleen leven zoals zij dat wil en is dat in een zooi, prima toch. Ik heb een kennisje die hard moet werken voor haar geld maar ook zo met haar spullen, duur of niet duur, omgaat.

Die bult zou ik niet weg halen, dat stoten valt meestal wel mee. Een van onze paarden had precies hetzelfde, hebben we weg laten halen, wordt echt weggehakt, en na een paar jaar is hij teruggekomen en is het nu weer precies hetzelfde. Ons paard stoot zich er eigenlijk nooit aan.