Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novalues schreef:M_D_H schreef:Hinke lijkt wel stil te staan
Maar ze doet het wel erg goed
Ik ben trouwens ook voor de relaxte boktvorm van de Mongol Derby
Hoe serieus is de wens van alle bokkers om naar Mongolië af te reizen? Misschien dat ik iets kan organiseren. We hebben het wel over een trip van 2000-4000e in dat geval. Ik ben namelijk nog opzoek naar een andere baan/levensinvulling.
Novalues schreef:M_D_H schreef:Hinke lijkt wel stil te staan
Maar ze doet het wel erg goed
Ik ben trouwens ook voor de relaxte boktvorm van de Mongol Derby
Hoe serieus is de wens van alle bokkers om naar Mongolië af te reizen? Misschien dat ik iets kan organiseren. We hebben het wel over een trip van 2000-4000e in dat geval. Ik ben namelijk nog opzoek naar een andere baan/levensinvulling.
Ninette schreef:Wat ik me afvroeg staan er op elk hs 40 paarden klaar? Dan heb je meer als 1000 paarden die eraan mee doen? Dat is wel erg veel....
Novalues schreef:M_D_H schreef:
Apple schreef:Ik heb daar op Youtube nog een leuk filmpje van gezien, van het selecteren van de paarden.
Hadden ze een (prachtige) zwarte hengst te pakken die zich in eerste instantie al niet wilde laten vangen (op het notitieblok van de selecteur zag je al staan dat het paard niet zo'n goed humeur had). Eerstvolgende wat er gebeurde was dat hij zich tussen twee spijlen van de paddock doorwurmde en vervolgens over het hek aan de andere kant sprong om met opgeheven staart de prairie op te galopperen
(aantekening werd aangepast naar 'erg slecht humeur')