Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delphi schreef:Toevallig afgelopen vrijdag is hier vlakbij een ballon omhoog gegaan. Vanuit de ballon hebben ze as verstrooid, erg bijzonder om te zien.
Ze stegen op tussen ons en een andere boerderij met paarden. Ik verbaas me er dan wel een beetje over dat er niet bij hen en bij ons is verteld dat er een ballon omhoog ging. Het was een kleine moeite geweest. Nu heb ik gelukkig twee hele makkelijke pony's die er niet van schrikken, maar dit staat niet op hun voorhoofd. Zowel mijn pony's als die van de overburen waren duidelijk zichtbaar. In een weiland tussen ons in is de ballon omhoog gegaan.
Anoniem schreef:Delphi schreef:Toevallig afgelopen vrijdag is hier vlakbij een ballon omhoog gegaan. Vanuit de ballon hebben ze as verstrooid, erg bijzonder om te zien.
Ze stegen op tussen ons en een andere boerderij met paarden. Ik verbaas me er dan wel een beetje over dat er niet bij hen en bij ons is verteld dat er een ballon omhoog ging. Het was een kleine moeite geweest. Nu heb ik gelukkig twee hele makkelijke pony's die er niet van schrikken, maar dit staat niet op hun voorhoofd. Zowel mijn pony's als die van de overburen waren duidelijk zichtbaar. In een weiland tussen ons in is de ballon omhoog gegaan.
Dus dan loop je met je hond daar te wandelen... dwarrelen de resten van iemand stoffelijke overschot naar beneden op je hoofd.
Zit je lekker met je broodje en kop koffie in je tuin te lunchen.....
Anoniem schreef:Ik zou het niet zo prettig vinden met deze droogte, dat je je raam open hebt staan en je buurman naar binnen komt waaien![]()
Hopelijk gaat het snel flink regenen
LindyH schreef:Een stukje terug staat een rechtzaak beschreven waarbij die 'noodlanding' inderdaad van tafel is geveegd door de rechter.
enjoymyhorse schreef:Het erge is alleen, wat met de hoppers?
Die landen niet in je land maar jagen juist heel erg de paarden op.
Hoe dat aan te pakken?