Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabixcoen schreef:Als jullie het zo graag over die rijstijl van Edward willen hebben l*l daar dan aub ergens anders over, pb bijv. want ik word er een beetje gek van als ik dat steeds moet lezen terwijl er ook mensen zijn die normaal reageren en niet off-topic gaan!
gabixcoen schreef:Als jullie het zo graag over die rijstijl van Edward willen hebben l*l daar dan aub ergens anders over, pb bijv. want ik word er een beetje gek van als ik dat steeds moet lezen terwijl er ook mensen zijn die normaal reageren en niet off-topic gaan!
freeride schreef:gabixcoen schreef:Als jullie het zo graag over die rijstijl van Edward willen hebben l*l daar dan aub ergens anders over, pb bijv. want ik word er een beetje gek van als ik dat steeds moet lezen terwijl er ook mensen zijn die normaal reageren en niet off-topic gaan!
Ehm,het gaat in dit topic over het uitbellen vanwege bloed in de mond van zijn paard, wat wil jij horen dan?Stom paard dat ie dat doet? Als je er gek van wordt om 't te moeten lezen,wat moet dat paard dan wel niet worden van het dagelijks ondergaan van die marteling? Tip: je móet niks lezen hoor
chanicha schreef:Ik ben toch benieuwd dat als Gal goud of zilver had gewonnen of er dan ook zo gereageerd zou worden.
Eergisteren hoorde of las ik zulk commentaar namelijk niet, toen werd hij de hemel in geprezen en nu zijn paard extreem gespannen was wordt hij afgebrand.
xAntoinettex schreef:chanicha schreef:Ik ben toch benieuwd dat als Gal goud of zilver had gewonnen of er dan ook zo gereageerd zou worden.
Eergisteren hoorde of las ik zulk commentaar namelijk niet, toen werd hij de hemel in geprezen en nu zijn paard extreem gespannen was wordt hij afgebrand.
Helemaal mee eens. Het is en blijft Bokt..
kan me nl niks schelen wie wint. Jannepauli schreef:Ik vind Edward Gal een zeer goede ruiter. Maar ik vraag me wel af of je er verstandig aan doet om een dergelijk instabiel en gevoelig paard in te zetten op dit niveau.
Amandavd schreef:Sanne96 schreef:dat is nogal een verschil, thuis rijden of op een groot toernooi...
Inderdaad, thuis rijden in de bak of op een groot terrein met mensen, muziek, entourage etc, etc dat is niet te vergelijken.
in dat filmlje is hij 'lekker' aan het inrijden lijkt het.Neonlight schreef:Volgens Edward had ie trouwens op de lip gebeten en niet op de tong, tenminste, dat zegt ie in een interview: http://nos.nl/artikel/2052284-gal-bomba ... -veel.html.
Op de tong bijten is voor mij een bekend fenomeen, op de lip echter niet.
Lusitana schreef:Neonlight schreef:Volgens Edward had ie trouwens op de lip gebeten en niet op de tong, tenminste, dat zegt ie in een interview: http://nos.nl/artikel/2052284-gal-bomba ... -veel.html.
Op de tong bijten is voor mij een bekend fenomeen, op de lip echter niet.
Dat kan ook gewoon verkeerde journalistiek en geen quote zijn. Of zegt hij het ook in het filmpje (laden duurt bij mij een eeuwigheid dus nog niet gezien.
Als je paard niet tegen applaus kan, zit je denk ik in de verkeerde sport met dat paard?
Sammie schreef:Over begrijpend lezen gesproken? Was meer aan de hand dan een applausje.. ( zie ook de link die ik al eerder plaatste)
Waar ik het dan weer niet mee eens bent is dat je dit niet kan oefenen. Carl Hester had wel een applausprobleem en heeft dat wel geoefend. Met een steeds grotere groep mensen uitnodigen. Die juist stonden te applaudisseren.
bij undercover speelt er ook meer dan enkel het applaus.