Even een balkje getoucheerd, maar die bleef gelukkig liggen. Hop and Skip springt gemakkelijk en laat alles liggen, eindelijk!! 135.3 punten blijft 135.3 punten, hij zal niet lager eindigen dan op een 52e positie en kan dus alleen nog maar klimmen in het klassement.
En het wórdt een foutloze ronde! Deze ruiter werd op de Olympische Spelen individueel nog 14e. Hij laat nu een totaalscore van 135.0 noteren, waardoor Ierland de zesde plaats behoudt.
EmmaVZ
Geplaatst: 31-08-14 14:57
Murthul schreef:
k_m schreef:
Cyberghost zijn engelse ip's zijn vol
Alle bokkers die aan t kijken zijn? Ff over n paar minuten weer proberen?
Ja bij mij was het ook vol, na een paar minuten deed hij het wel!
Annemiek80
Geplaatst: 31-08-14 14:57
ah mooi, nog op tijd voor de nl's begrijp ik?
Cyberghost servers zijn vol dus momenteel kijk ik via zenmate (als je chrome als browser of gaat het via een google account? één van de twee lol), iig kijk ik nu vanaf 'london' Tis toch dagelijks een puzzel om een livestream te kunnen bekijken lol
Er gaan zes balken af voor deze Rus. Ook hij gaat, net als zijn voorganger, zakken in het klassement. Het totaal is 156.4, hij kwam van de 49e positie en zakt nu zeven plaatsen.
Barry voor Canada gaat nu van start. Hij is één van de teamruiters voor Canada, dat momenteel zevende staat en dus nog een plekje wil opschuiven voor kwalificatie voor de Olympische Spelen.
We kijken nu naar Seabra uit Portugal. Hij stond 46e na de cross. Hij toucheert de ene balk na de andere, maar komt uiteindelijk met 8 strafpunten over de streep. Totaal 133.9. Hij zakt één plaats, Barry heeft hem ingehaald.