Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 13:25

Totilas, Poetin (paard), toppaarden die vanwege hun talent in verkeerde handen komen en droevig eindigen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 17:11

Anoniem schreef:
Totilas, Poetin (paard), toppaarden die vanwege hun talent in verkeerde handen komen en droevig eindigen.

Nou in vind die vergelijking nog even een stap te ver. Totilas is nog nie dood hoor

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 18:34

En Poetin was te vroeg dood om ook maar iets zinnigs over haar kwaliteiten in de ring te kunnen zeggen. Dat ze de jonge paarden proeven won is leuk, maar dat zegt niet heel veel over wat ze in de hogere dressuur kan doen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:44

wallance schreef:
En de sprankeling die hij vroeger had is toch echt weg.

Dat zal deels aan de vage maar volgens mij toch wel bestaande 'klik' liggen maar ook zeker voor een deel aan de smaak van het Duitse Totilas promotie-team qua optoming en muziek *herinnert zich aan de totilas is my friend song of hoe ging die ook alweer*?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:24

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:18

DDDara schreef:
Ik denk dat we onderhand wel gewoon kunnen zeggen dat Totilas op zijn hoogtepunt gestopt is (en dat was dus bij Gal). En dat hij nu gewoon doorgaat als leerpaard van Rath, alleen kan iemand die man leren hoe je peesbeschermers en springschoenen om doet!!!!!

Echt wat een dom, stom geleuter hier zég!!!
Al leggen mensen miljoenen neer voor een top paard en zouden ze er bosritjes mee gaan maken wat kan het schelen??? ga jezelf lekker verbeteren voor je vanachter je beeldscherm het laffe lef hebt naar een ander te wijzen

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:57

Thomas schreef:
DDDara schreef:
Ik denk dat we onderhand wel gewoon kunnen zeggen dat Totilas op zijn hoogtepunt gestopt is (en dat was dus bij Gal). En dat hij nu gewoon doorgaat als leerpaard van Rath, alleen kan iemand die man leren hoe je peesbeschermers en springschoenen om doet!!!!!

Domme post. :j

Wel eens van sarcastisch gehoord??????

de uitleg voor wie het niet begrijpt......... ik geloof niets van die smoes.......
Laatst bijgewerkt door DDDara op 25-08-14 17:07, in het totaal 3 keer bewerkt

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:03

rapido schreef:
DDDara schreef:
Ik denk dat we onderhand wel gewoon kunnen zeggen dat Totilas op zijn hoogtepunt gestopt is (en dat was dus bij Gal). En dat hij nu gewoon doorgaat als leerpaard van Rath.

Echt wat een dom, stom geleuter hier zég!!!
Al leggen mensen miljoenen neer voor een top paard en zouden ze er bosritjes mee gaan maken wat kan het schelen??? ga jezelf lekker verbeteren voor je vanachter je beeldscherm het laffe lef hebt naar een ander te wijzen

Ik zeg toch niet dat dit erg is...... al had hij hem gekocht als grasmaaier....... ik spreek alleen mijn vermoeden uit over het feit dat ik niet denk dat we totilas ooit terug zouden zien op het niveau waar hij met Gal gestopt is......
En ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat dat een schande is.....
Maar Rath is geen Gal en dat zal die (denkt ik) niet worden ook..... HELAAS

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:05

DDDara schreef:
Thomas schreef:

Domme post. :j

Wel eens van sarcastisch gehoord??????

de uitleg voor wie het niet begrijpt......... ik geloof niets van die smoes....... want ja ze weten heel goed hoe ze die dingen om doen

Ik mis wat denk ik. Over welke smoes gaat het? :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:10

dan missen we samen wat hoor :-)

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:11

xHaithi schreef:
Ik mis wat denk ik. Over welke smoes gaat het? :P

Dat Totilas zichzelf zou hebben aangetikt.......
(ik vermoed dat hij of serieus wat mankeert of dat ze er al van uit zijn gegaan dat hij dit keer niet goed genoeg zal presteren en hem bij voorbaat al hebben terug getrokken...... maar dat is een vermoede is nergens op gebaseerd)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:25

Gelukkig dat ik niet de enige was IngridM. Ik ging al aan mijn leescapaciteiten twijfelen :')

Dara, ik heb hier eerder eens gepost dat hij een ganglion blijkt te hebben. Als die wiki klopt zou dit normaal gezien geen pijn mogen doen. Doet het dat wel dan is er iets mis en zit er wat onder, bv artrose. Het paard heeft zichzelf inderdaad aangetikt op die ganglion en gaf blijkbaar een pijnreactie. Als een mogelijk oorzaak iets als artrose zou kunnen zijn zou ik ook eerder naar een kliniek racen (waar hij staat volgens Jef Janssen) in plaats van lekker verder rondhobbelen op een wedstrijd.

Tenzij je het ganglionverhaal evenzeer een smoes zou vinden, dan heb ik niks gezegd :P

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:30

Tuurlijk kan het waar zijn, maar laten we eerlijk zijn zij hebben alle reden om er over te liegen.........
En wij dus alle reden om niet blindelings alles te geloven.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:44

Ik vind het tijd voor een slotje!

Het WEG is inmiddels begonnen en totilas doet niet mee. En verder komen we het toch niet te weten!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:48

bliver schreef:
Ik vind het tijd voor een slotje!

Het WEG is inmiddels begonnen en totilas doet niet mee. En verder komen we het toch niet te weten!

Amen.