Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:Die sponsoractie is iets van de Stg. Paard in Nood. Dat heeft niets te maken met de mensen die hier of elders op internet al gereageerd hebben dat ze zelf willen bieden omdat ze zelf een plekje vrij hebben voor deze leuke dame.
KimD schreef:Ik heb de hele avond contact gehad met de PvvD, of in ieder geval diegene wat de FB beheert. Het interesseert ze niks dat ik op Doortje willen bieden, want dan moet ik zeggen "Ik bied meteen 600,- kaal." Dit is natuurlijk onzin want als ik haar voor €300,- kan winnen dan heb ik €300,- gespaard die ik aan haar welzijn kan besteden, maar dit willen ze niet horen. Zij willen 28 mensen hebben die zoveel % boven de vraagprijs bieden op ieder paard, als de paarden daarna maar bij SPIN terecht komen zodat die daar bemiddeld kunnen worden en dan zou ik haar via daar bemiddeld kunnen krijgen, maar dan staat ze onder contract en is ze niet mijn eigendom. Ik kon maar beter het geld doneren aan SPIN als ik iets wilde doen.
Heb het chatbericht bewaard, als die actie van hun ook compleet mis gaat, gaat de chat openbaar.
Shadow0 schreef:Isabonny schreef:Die sponsoractie is iets van de Stg. Paard in Nood. Dat heeft niets te maken met de mensen die hier of elders op internet al gereageerd hebben dat ze zelf willen bieden omdat ze zelf een plekje vrij hebben voor deze leuke dame.
De Stichting Paard in Nood drijft de prijs op terwijl ze enerzijds weten dat er al een mogelijkheid om bepaalde dieren een goed thuis te bezorgen en ze anderzijds geen betere oplossing hebben. En daar proberen ze dan sponsors voor te vinden.
Het is belachelijk om een paard te gaan 'redden' (met andermans geld ook nog) dat geen redding nodig heeft omdat er in principe al prima mogelijkheden zijn!
femo schreef:met een luchtzuiger is niet zoveel mis.. maar wel met de rest van de paarden..wat een hoopje zielige paarden zeg..
hoe kan ingodsnaam die mok zo uit de hand lopen??
Enne, over stichting paard in nood: ze gaan uit zogenaamde liefde voor de paarden veel te ver, en laten paarden onnodig pijn lijden. maar dat is mijn mening.
wilma12 schreef:en hij is een luchtzuiger(grotere kans koliek, slecht gebit, overnamegevoelig voor de andere paarden op stal). .