Misschien is het een idee een roosje in je OS te plaatsen om op die manier de familie te laten weten dat je aan ze denkt? Uiteraard alleen voor de mensen die dat willen.
Ik bedenk me net.....hoe magisch het eigenlijk is.... Dat iemand die je zo kort kent en toch zo goed kent, zoveel kan veranderen in je leven.
SG hoopt dat ze niet vergeten zou worden...... Dat kan toch helemaal niet als je het keerpunt van een heel gezin bent??? Ik hoop dat ik dat stukje van haar in mij mag houden......het maakt mij een beter mens.
Ook hier al weer tranen in de vroege ochtend bij het luisteren nr de prachtige liedjes van Q en Batman. Ook hier zal SG nooit vergeten worden. Daarvoor heeft ze een te grote indruk op mij gemaakt !
Tjee, dat is schrikken! Dit topic lees ik nu pas. Heb het eerste topic van SG een beetje gevolgd en daarna nog af en toe. Laatst vroeg ik mij al af hoe het met SG zou zijn... Heb ook veel respect voor de bokkers die haar tijdens haar ziekte zo goed gesteund hebben.
Ik wil met deze een ieder, familie en vrienden, heel veel sterkte toe wensen.
Wanderers
Geplaatst: 26-11-12 12:24
Knakker schreef:
ik zou ook zeker een roosje willen plaatsen voor dit supermens, maar, nerd als ik ben, hoe doe ik dat?
Onder 'snel antwoorden' smilies aanklikken -> 10e rij 1e smilie aanklikken, klaar