Janski schreef:manonfleur schreef:dat paard is helemaal drijfnat van het zweet, of zie ik het verkeerd?ja dat is namelijk regen
Sani schreef:Wat een scheitweer!Heb je nog een redelijk droog plekje Cayenne?Ik zit onder een groot zeil met een tv scherm en laptop, dus redelijk
Hierna komt Big Star, die inmiddels erkend is door het KWPN.De verrassingen komen nu uit Zuid Amerika, leuk!
Geen idee. We hoorden het hier ook.Hierna Nick Skelton en de geweldig springende en Nederlands gefokte Big Star
Anne_GTI schreef:Laurens van Lieren bij de NOS als co-commentator bij het springen. Ja ik hoor het nu ook..
Anne_GTI schreef:Laurens van Lieren bij de NOS als co-commentator bij het springen. Kwam hem gisteren ook meerdere malen tegen
Anne_GTI schreef:Laurens van Lieren bij de NOS als co-commentator bij het springen. Ze zullen gedacht hebben, paardrijden is paardrijden, punt.
Hier ook de tv er bij aan gezet. Laat de laptop nog wel liggen vor de zekerheid, je weet het maar nooit bij de NOS hoe lang ze gaan uitzenden.