Geryon schreef:Netjes opgelost van paard zo dicht onder de hindernis!Idd, het is echt een paard wat meedenkt en de fouten van de ruiter oplost. Wereldpaard!
Buh ik ben ziek! Maar we hebben gisteren extra tv zenders gekregen onder andere BBC equestrian.Denk dat ik dus maar een paar dagen op de bank kampeer met BBC equestrian aan, wat een straf.
Raponsje schreef:Buh ik ben ziek! Maar we hebben gisteren extra tv zenders gekregen onder andere BBC equestrian.Denk dat ik dus maar een paar dagen op de bank kampeer met BBC equestrian aan, wat een straf. Och he en zo te horen vind je dat ook heeeel erg!
01San schreef:Bernadien van westuur klinkt Nederlands?Volgens mij was dit paard Belgisch gefokt als ik het zo mij kan herinneren.
S_zanne schreef:Die martingaal doet zo toch helemaal niets?Paard kan z'n hoofd net niet helemaal omhoog gooien.
Mayflower_ schreef:01San schreef:Bernadien van westuur klinkt Nederlands?Volgens mij was dit paard Belgisch gefokt als ik het zo mij kan herinneren.oja dat kan natuurlijk ook